Site builders (Freeware)

Gestart door Jaltor_nl, 14 januari 2004, 18:09:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jaltor_nl

Ik heb al verscheidene sites met html gemaakt, maar omdat het traag werkt zoek ik eigenlijk een freeware progje (zonder trial als het mogelijk is) waarmee je makkelijk een site kunt bouwen (lay out etc), en waar je html kunt inserten.
Suggestions anyone?
Of moet ik gewoon weer frontpage ofzo gebruiken?


Jaltor


Han

Ik heb zelf wel eens zitten rommelen met 1stPage.
Prachtig gratis proggie waarin je de moeilijkheidsgraad zelf vast kunt stellen. Je kunt het programma starten als beginner en dan nog verder als steeds meer gevorderde gebruiker. Afhankelijk van hoe je het opstart heb je meer of minder mogelijkheden. Als je 1stPage installeert dan geeft je virusscanner een melding dat er een "schadelijk script" gevonden is. Negeer dat. Dat is de functie in 1stPage waarmee je standaard scripts kan toevoegen in je homepage. Het betreffende script is ongevaarlijk en wordt niet uitgevoerd.Het staat slechts in de map met standaard scripts die je kunt kiezen.

Misschien is het freeware proggie Webplus ook iets? Ik heb het wel gedownload maar verder nooit iets mee gedaan bahalve scannen op spyware. Het is spywarevrij.



PS) Je homepage promoten kan in dit topic Ik heb de url weggehaald uit je bericht hierboven.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jaltor_nl

CiteerIk heb de url weggehaald uit je bericht hierboven.

waarom? mag dat niet?  :-\

Ik zal de progjes even bekijken.

Han

Om spammen te voorkomen hebben we één regel die voor ieder PCN-lid geld. We willen niet dat het hele forum volstaat met berichten met homepage-URL's. Omdat leden hun homepage toch graag willen laten zien hebben we gekozen voor een centraal topic in het forumonderdeel "Website" ( Promote in dit topic je eigen homepage )

Zie punt 8 van onze forumafspraken voor je sig.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jaltor_nl

ok  >:( heb wel eens een blik op de forumafspraken geworpen heur.