File recovery

Gestart door timglenz, 22 september 2008, 22:42:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

timglenz

Hallo,

Ik heb zojuist een map met voor mij erg belangrijke bestanden verwijderd. Welk programma kan ik het beste gebruiken om deze te recoveren?

Gr. Tim.

Han

Hi Timglenz, welkom op PCN.  :)

Op welk medium stond die map?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

timglenz

Hoi Han,

Dat is snel :-) Ik heb de map overschreven op mijn externe harddisk en verwijderd uit de mijn documenten map op de laptop zelf.

Gr. Tim.

Han

Ik heb contact gehad met je familielid dus ik wist dat je lid zou worden. Heb even op je gewacht.  ;)

Ik heb voor filerecovery goede ervarigen met
* BadCopy-Pro
* GetDataBack for FAT + NTFS

Hier kan het ook mee:
* PC Inspector File Recovery.


In dit topic op PCN kun je lezen hoe iemand die een beschadigde CD-rw had toch zijn foto's terug kon halen met behulp van BadCopy-Pro. In dat topic staat ook hoe je te werk gaat.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

timglenz

Ok, hartstikke bedankt, dan ga ik daar eens mee aan de slag!

Han

Je hebt nadat je die map weggesmeten hebt toch nog niks ernaartoe geschreven hé?
Als dat het geval is zal het terughalen gedeeltelijk of niet lukken.

Heb geduld bij het zoeken op de harddisk door de recoveryprogramma's. Dat kan afhankelijk van de grootte van de harddisk best een poosje duren. Als je nog weet hoe de map heet dan zal dat misschien de boel wat versnellen.

Succes!!

PS) Ik heb de link voor BadcopyPro even bijgewerkt want ik zag dat die het niet meer deed.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

timglenz

Hoi Han,

Ik ben ondertussen nog steeds bezig met het herstellen van de files. Ik heb een hoop weten te redden maar er is ook een hoop gerecovered en vervolgens niet meer te openen (allerlei gekke tekens als tekst). Anyway, ik heb beide programmatjes van je gebruikt plus nog 1 die ik van een kennis kreeg (software van PC Tools). Met alle drie heb ik het een en ander wat weten te herstellen.

In ieder geval nog bedankt voor je hulp!

Gr. Tim.

Han

Fijn dat het toch nog voor een deel gelukt is Tim.
Wees nou verstandig en ga even een externe harddisk halen en maak daar regelmatig backups op. Die externe harddisks kosten tegenwoordig haast niks meer.

Dit programma "GetDataBack for FAT + NTFS" heb ik laatst gebruikt toen er foto's verdwenen waren van m'n kaartje. Ik heb ze er bijna allemaal mee terug kunnen halen.

 
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Kan ik dit topic afsluiten?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!