Hoe werkt regelopmaak in Word

Gestart door wendie, 18 januari 2005, 15:40:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wendie

Ik heb een vraag over Word XP.
Ik moet veel kopieëren in Word, daar zijn ook smalle regels bij, maar als ik die plaats, wil ik ze als gewone regels hebben, of kunnen maken.
Maar dit lukt helaas vaak niet.
In mijn vorige Word kon ik alles doen, maar ik begrijp nu niets van als die lijntjes en streepjes.
Hoe stel ik hem zo af, en dat hij daar ook voorgoed op blijft staan.
Dus net of je een gewone brief schrijft, het begin en de eindrand, zonder poes pas.

En Han als je wil weten waarom dit voor mij zo erg belangrijk is, vraag het dan even aan Petra.
Ik kan het nu, even niet meer uitleggen,maar er zit wel haast achter, gr Wendie.


Edit Bugs: Topictitel veranderd in "Hoe werkt regelopmaak in Word" omdat je met alleen maar "Word vraag" alle kanten op kunt.

Han

Geen idee.

Als het haast heeft is het wellicht handiger om in het topic aan te geven waarom.
Wij overleggen echt niet achter de schermen over de belangrijkheid van elke vraag die hier gesteld wordt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Zandman

Wendie lees even dit door hier staat hoe je de pagina opstelling in word zo kan aanpassen als jij wil
Op deze pagina staan nog meer uitleg over de opmaak in word

Edit Bugs: Het is inmiddels 05 februari 2005.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.

een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.