Mobile Code Control in ZA Pro

Gestart door Helen, 04 december 2002, 15:38:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Helen

Vraag voor wie ZA Pro heeft: Mobile Code Control staat bij mij niet aan, wie heeft hem wel aan staan en hoe zit dat met de laadtijd?

Ik heb hem net geïnstalleerd en zit dus nog even te kijken naar de instellingen.
Hartstikke handig trouwens, die popup blocker en cookie control :)
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Zandman

Ik heb hem hier ook niet aan staan ook cookiecontrol en de popupkiller gebruik ik niet .
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Ik heb alledrie die opties ook allemaal uitstaan.

Destijds op bgw kon ik met de optie cookies aan, geen fileserver-plaatjes meer zien omdat er iets raars gebeurde met m'n cookies.
Ik zag toen allemaal "inbrekertjes", i.p.v. de plaatjes die er hoorden te staan

De code-control had ik nog niet eens gezien  :)
Stel me voor dat die scripts blokkeert? Ik heb het uitstaan maar zal me er es in verdiepen. Kan handig zijn voor het blokkeren van schadelijke scripten, maar NAV en IE bestchermen me daar ook al voor een deel tegen en dubbelop hoeft niet  ;)

Pop-up control heb ik bewust uitstaan. Ik kom zelden op sites waar veel popups komen, dus vooralsnog heb ik die optie niet nodig.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

Dat van die inbrekers op *** heeft te maken met hun instellingen, als je een link van *** gebruikte op een andere site kwam daar ook een diefje te staan, heeft volgens mij dus niets met ZA pro te maken
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Jawel, want ik zag dat inbrekerplaatje ook overal op het forum toen in daar nog ingelogd was ;)

Toen ik cookie-control uitgezet had, zag ik i.p.v het inbrekerplaatje de gewone afbeeldingen weer op het forum :)

LOL, je mag best bgw tikken hoor  ;D
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

Ik heb besloten hem uit te laten, ivm het bekijken van pagina's, zonde als de helft niet ziet ;)
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Kee, dan sluiten we dit topic  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!