internet werkt niet meer na adaware

Gestart door altivista, 30 december 2004, 16:32:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

altivista

Ik heb een probleem en ben dit nu al 2 x keer tegenegekomen:

Ik update adaware en zie dat er 76 objects zijn gevonden, die ik vervolgens verwijder.

na het optstarten van mijn pc, werkt mijn netwerk niet meer. Ik kan zelfs niet eens meer de router aanspreken. Toch staat de status van mijn netwerkkaart op active.

Heb dit nu al 2x tegengekomen en nog niet kunnen verhelpen. Heb echt alles ook geprobeerd en zelfs systeemherstel uitvoerd, maar zonder succes. (Probleem heb ik met Windows XP Home)

wie kan mij op weg helpen???
BVD

Han

Hi Altivista,welkom op PCN

Tja lastig te beantwoorden omdat wij van hieruit uiteraard niet kunnen zien wat je precies weggegooid hebt. Het lijkt er sterk op dat AdAware bij jou iets verwijderd wat bij je routersoftware thuis lijkt te horen. Voor ons blijft het gissen.
Ik denk dat je je vraag beter kunt stellen op het Lavasoft Forum. Daar zitten ook de ontwikkelaars van de AdAware software. Waarschijnlijk maken zij dit soort vervelende zaken dagelijks mee en hebben zij een pasklaar antwoord als je in je bericht daar erbij zet welke router je gebruikt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

altivista

Dank je. ben er net langs geweest en ze zeiden dat je het best de "backup" die adaware maakt terug kunt zetten. Enkel is die in die van mij niet meer te vinden.

erg vreemd dus. Ik ga weer verder zoeken. Toch bedankt voor de moeite.

Han

Die backup is optioneel. Die kun je maken voordat je de items weggooit die AdAware gevonden heeft. In hetzelfde venstertje waar je klikt om de items te verwijderen, heb je ook de mogelijkheid om die backup eerst te maken, voordat je de items verwijderd.

Edit Han : Het is inmiddels 27 febr 2005. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.



PS) Oplossing staat zeer waarschijnlijk in dit topic omdat daat hetzelfde probleem beschreven staat mét oplossing.


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!