Afbeeldingen op CD niet meer te zien

Gestart door feao †, 15 maart 2008, 11:08:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

feao †

Goedemorgen, ik heb afbeeldingen op een CD staan en ik krijg ze niet meer te zien op vista en ook xp pakt haar niet...kijk ik bij eigenschappen dan zie ik dat er 300 gebruikt is...hoe kan ik deze afb weer zichtbaar maken op vista, iemand een idee voor me voor ik het schijfje weggooi....gr mariska
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Bugs

Is het een CD-RW of een gewone (eenmalig beschrijfbare) cd?
Welke extensie hebben die afbeeldingen (jpg, gif, enz)?
Groetjes van Bugs

Han

Als er iets op een cd of cd-rw niet meer zichtbaar is dan is de FAT (soort inhoudsopgave) van de schijf beschadigd.
De enige manier om te proberen om de bestanden terug te halen is om er een recovery-programma op los te laten.

In het topic Foto's op CD-RW onleesbaar : Badcopy Pro overkwam Ad hetzelfde.
In dat topic staat beschreven hoe je met het recoveryprogramma "BadCopy Pro" werkt.
Ad kreeg er zijn foto's mee terug.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

feao †

een gewone eenmalig beschrijfbare cd is het met bestanden van jpg... ik ga lezen en proberen Han en Bugs, zien of ik het terug kan halen...thxs allebei
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Han

Ik hoop dat het lukt. Het is helaas de enige kans.
Check voor alle zekerheid je andere cd's uit dezelfde batch ook even. Dikke kans dat er daar ook wat mis aan het gaan is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

feao †

helaas niet gelukt no files found gaf hij aan te ernstig beschadigd, nou ja dan is de prullenbak er nu goed voor...
Ik heb het in ieder geval geprobeerd....thxs in ieder geval allebei en geniet van je weekend Han en Bugs
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Han

Heb je beide methodes (1 en 2) geprobeerd?

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Maand verder en geen antwoord meer. Dan sluit ik het topic maar af. :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!