Ref-update Ad-Aware van 27-7 komt binnen als 12-7?

Gestart door Josette, 27 juli 2003, 17:20:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josette

Hoi,

ik heb deze gedownload maar is van 12 juli.
Of vergis ik mij?

Josette :-X

Edit door Zandman
Heb het vraag gedeelte gesplitst van het gedeelte met de updates
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

bjo

ik heb toch echt de update die hier boven staat hoor jossette
[move]there is no power like xp power[/move]

Josette

Raar, ik heb het 2 x gedaan en uitgepakt en hij blijft 12/7 geven.

Josette :(
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Zandman

Ik heb hem ook via de link van bertus gedownload maar dankrijg ik ook die van 12-7 binnen
Op het forum is er nog wel een te downen van 17-7
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

bjo

ik heb het even bekeken en het volgende gevonden het schijnt dat het alleen nog voor de pro build 181 update's komen .
en de update bij mij geeft toch echt 0r204 27/07/2003 aan


Please Note Build 181 is now available! This download is for use with build 181 and higher only. Support is no longer available for previous builds and reference files.
Manual Installation: Unzip the archive, replace the existing file and restart Ad-aware\Ad-watch.
You can also use the webupdate component implemented in Ad-aware to install this update.
[move]there is no power like xp power[/move]

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Gert

Ik denk dat er bij lavasoft iets fout zit want ik kom niet verder dan 05/07  :-X
Locatie: +21.3 NAP

Gert

Oh, je kunt je huidige versie verwijderen via het softwaremenu. Dan een nieuwe versie halen bij http://www.lavasoft.de/support/download/
Locatie: +21.3 NAP

Josette

Hoi,

ik ben op speurtocht geweest!
Weet niet of dit goed is maar er is er ééntje van 17/07.

HIER

Ik heb hem uitgepakt en die geeft 27/07 aan. ::)

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Gert

Ik had  een oude backup teruggezet op de nieuwe pc. Deze inmiddels verwijdert en een nieuwe versie gedownload. Daarna een update gedaan en de lijst van 27/7 staat er nu ook in  :)
Locatie: +21.3 NAP

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Heb ook zitten rommelen ermee. Lijkt me toch dat er wat foput gaat bij LavaSoft want met de update in het programma komen de laatste updates niet binnen. Ik kan ze wel krijgen als ik ze download van de lavasoft-site en installeer.  Beetje vaag dus :-X


Edit Bugs : Het is inmiddels 27 september 2003. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!