.CER bestand

Gestart door Format Arie, 12 december 2002, 17:54:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Heb een kerstkaart met behulp van printmaster gemaakt.
Daarna opgeslagen als..."" in mijn map documenten.
Dit bestand kan ik daar echter niet openen,want krijg de tekst, "dit is een ongeldig veiligheidscertificaat bestand".
Als ik via eigenschappen bekijk blijkt het om een .CER bestand te gaan. Kan ik dit nog bewerken, zodat ik dit bestand kan mailen??

Josette

Arie,

probeer ze eens als jpg of jepg bestand op te slaan.

Groetjes,
Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Format Arie

Hoe? En dan moet ik eerst hem weer helemaal opnieuw maken, en dat was juist niet de bedoeling.

Zandman

Kan je het bestand niet openen met het programma waarmee je het gemaakt hebt
En  daarin opnieuw opslaan als maar dan met extensie jpg
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Format Arie

Nee, want heb hem daar niet opgeslagen, omdat ik hem toch (dacht ik) in documenten had. Maar ik hoor het al, ik ga wel opnieuw beginnen, en dan kijken of ik er een jpg van kan maken

Format Arie

Zie dat ie toch nog in printmaster staat, maar *.CER niet veranderd kan worden, in opslaan als.

Han

Kee als ik het goed begrijp kun je wat je gemaakt hebt dus wel weer bekijken in Printmaster. Hoe sla je daar gewoonlijk op wat je ermee gemaakt hebt, of is dit je eerste project in dit programma?

Is het niet zo dat de bedoeling van dit programma is, dat je meteen kan printen wat je ermee gemaakt hebt? Dan is opslaan als jpg o.i.d. waarschijnlijk niet mogelijk en gebruikt het programma een eigen extentie om projecten waarmee je bezig bent tussendoor op te slaan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Ik vrees dat je gelijk hebt Han. Ik kan het in printmaster wel als project opslaan, maar het blijft *.SER.
Kan alleen (zoals de naam PRINTmaster zegt) dus uitprinten. Jammer dat mijn scanner kapot is, anders kon ik het uitgeprinte misschien scannen, en wel opslaan. Helaas.
Goh, en ik wou hem nog wel bij de kerstwensen zetten op pcn. (ook al is het een beetje een aktie :))
Zet er maar een OK op.

Format Arie

Het is gelukt. Niet met opslaan, maar met exporteren kan ik wel voor jpeg kiezen.

Han

Toppie  :)

Dan gaat dit topic op "okidokie"  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!