[Info] Winamp 5 Beta

Gestart door Martijn, 05 december 2003, 15:46:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn

Ik heb hier sinds eergisteren de nieuwe Winamp 5 beta draaien.

Allereerst wat feitjes:
- directe toegang via winamp tot (een op dit moment beperkt)aantal online tv kanalen
- directe toegang tot webradio van shoutcast (heel veel keuze)
- voor degene die niet kunnen wennen aan de nieuwe gladde look, je kunt ook een classic skin gebruiken.
- er zit een standaard cd ripper bij.

Ik heb gelijk na de installatie adaware gedraaid en die vond niets, dus ook geen spyware,

De installatie loopt zeer gemakkelijk je kunt zelf aangeven welke files je wilt asocieeren met Winamp en aangeven waar je allemaal snelkoppelingen wilt hebben, winamp 5 ondersteunt de volgende formaten: (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc) en video types (AVI,ASF,MPEG,NSV)

Meer info en de download (4.1 mb groot dus ook te doen met een 56k6 modem) vind je hier

Wat mij betreft heeft winamp zich zelf overtroffen en voor mensen die de oude 2 of 3 nog draaien zie ik geen reden om niet over te stappen naar 5.

Screenshot



Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Jaltor_nl

Ja, ik heb hem ook. Ik moet zeggen het bevalt me goed, die gladde interface is lekker en ik ben nog niet op problemen gestuit, de kleine bugs die er in zitten zullen er ongetwijfeld worden uitgehaald in 5.0.

Martijn

Op welke foutjes ben jij dan al gestoten ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar.
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Hmm ben misschien een zeikerd maar ik zie geen noodzaak om mijn versie 2.x te upgraden naar versie 5. Alles wat ik van Winamp wil is dat ie m'n MP3's speelt. In principe kan de mediaplayer dat ook. Al die andere functies van versie 5 heb ik al in andere programma's zitten. Da's dus in mijn ogen overbodig  ;)
Voor mij dus geen WinAmp 5.0.  Met name ook niet omdat in de versies van af 2.91 en hoger beveiligingslekken zaten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!