eigenschappen bureaublad tabbladen verdwenen

Gestart door quantum, 11 juli 2005, 21:02:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

quantum

halo,
win XP home sp2
door een virus ,( deze is nu vewijrderd )kan ik geen achtergrond bureaublad enz instellen
als ik op bureaublad rechts klik , eigenschappen heb ik enkel de keuze(tabbladen)  schermbeveiliging en instellingen
VOLGENDE zijn verdwenen
-themas
-bureaublad
-vormgeving


Hoe kan ik deze weer terug halen ?
dank
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Han

Hoe is die SP2 geinstalleerd? Vanaf een SP2 CD of geupdate met servicepakket?
In het eerste geval kun je een System File check in WinXP doen : Start > Uitvoeren > sfc /scannow
Die laten lopen en evt. repareren. Als je een update installatie hebt kun je dit beter niet doen.
Je hebt dan erg veel kans dat je installatie daarna niet meer werkt omdat je met verschillende versies van
bestanden te maken hebt. Maak zowieso backups van de essentiƫle bestanden.

Heb je al eens een reinstall van SP2 geprobeerd?

Denk eraan je systeemherstelpunten te verwijderen anders heb je je virus zo weer terug.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

quantum

Hoi Han,
amai wist niet eens dat er verschil is tussen sp2 cd en het online updaten met sp2 ,had deze online gedaan

heb eigenlijk al een systeemherstel naar een vijf dagen eerder gedaan en alles is terug  en dan een viruscan .
Nu moet ik uiteraard het laatste herstelpunt  nog verwijderen ( welke win zelf maakte om terug te keren)
En  bedankt voor de waarschuwing herstelpunt te verwijderen  :goed( had ik zeker vergeten! :huh)


al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Han

Fijn dat het weer werkt, Quantum.  :goed

Ik sluit het topic af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!