kleuren HP inktpatroon zijn flets

Gestart door wendie, 12 februari 2003, 14:41:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wendie

 :-X Ik weet niet hoe het komt, :-X maar ik heb een nieuwe kleurencartridge in mijn HP gedaan, maar het rood is niet, je van het.
De kleuren zijn flets.
Het is de originele HP cartridge, wat moet / kan ik doen om mijn mooie kleuren weer terug te krijgen,  :(
Wendie

Doy

Misschien door een schoonmaakprocedure te volgen.
te vinden via:
[Start]
Programma's
HP DeskJet XXXX Serie xXX
HP DeskJet XXXX Serie-werkset xXX

wendie

 :-X Ik heb een HP 920c.
Heb alles gedaan, maar weet het nu even niet meer, krijg er ook geen proefafdruk uit.
Wel letter en kleine kleurenblokjes, maar die zijn nog niet mooi, heb hem uitgelijnd, laten reinigen, ik weet het niet meer, Wendie...  :(

Doy

In de volgorde, die ik opgaf, moet ook een optie zitten: Webondersteuning voor HP DeskJet.
Als dat geen soela biedt, zou ik terug gaan naar de winkel waar je die catridge gekocht hebt, met die klacht!

Han

- Waarschijnlijk een overbodige vraag maar zijn beide plakbandjes eraf?
- Gebruik je ander papier dan anders?
- Haal de inktpatroon er eens uit en doe 'm er nog eens stevig in.
- Goede type inktpatroon gekocht?

Als dat niet het geval is, mail dan even naar HP deze site. Je kunt je vraag gewoon in het nederlands stellen daar. Als er iets mis is met de inktpatroon dan sturen ze kosteloos een nieuwe naar je toe en moet je die van jou in datzelfde doosje weer kosteloos naar hen terugsturen.
Winkels ruilen een inktpatroon waarvan de verpakking "open" is gemaakt meestal niet meer. Je kan het natuurlijk wel proberen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

wendie

Kon even niet reageren, kreeg steeds een volle pagina met warning erop.  :-X
De cassette heb ik vorig jaar al gekocht, als reserve hij is tot April geldig, ga straks proberen met ander papier, en anders gaat de printer het raam uit, en koop ik een andere
Voor iedere printer is er onderhand een vervangende cartridge, en goedkoper ook, behalve voor de 920c, ja zwart wel, maar kleur mooi niet dus.
Plakbandje is er af, de zwarte doet het nog, dus daar kan het niet aan liggen.  Wendie...

Han

Dat de zwarte het nog doet zegt niets, Wendie. Die zit in een ander vakje.
Stel je vraag daar nu gewoon eerst even op die HP site voordat je 'm het raam uitsmijt  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

wendie

 :hamer,  :boos, Zal het doen,  :yessss , maar ga nu eerst even eten, ik laat het weten hoe het afloopt, Wendie...