Backup easy cd creator.

Gestart door Format Arie, 09 augustus 2002, 16:59:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Tijdens een poging een backup te maken op cd-rom geeft easycd creator bij de 3de stap aan:No supported drives found. take to cannot find any cd-r/rw drives on your computer. En dit terwijl ik ze tot 2 keer toe vanaf een originele floppy erop gezet heb. Weet iemand raad?
(nee, aub niet weer de computer open)

Format Arie

ohh uhh achter op die cd rewriter is wel een jumpertje verzet, (moest) om hem spelend te krijgen in mijn nieuwe systeem. weet niert of dat bij bovenstaande probleem iets te maken kan hebben?

Han

Hardwarematig zit je cd-writer nu goed aangesloten, als je 'm in de verkenner ziet staan.

Het gaat er nu om welke versie van Easy-CD-Creator je geinstalleerd hebt. Op de site van Easy-CD-Creator kan je vervolgens op deze pagina nakijken, welke versie van het programma jouw cd-writer ondersteunt.
Dat blijkt voor de LiteOn-12101b, Easy-CD-Creator versie 5.02b te zijn. In oudere versies van het programma krijg je de melding, die jij hierboven beschreef.

Welke versie van Easy-CD-Creator heb jij geinstalleerd staan, Arie?
Dat kan je meestal terugvinden in de menubalk van een programma onder de optie "help" en dan "info/about".
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie


Format Arie

Han, ik had een cd van mijn broer waar de upgrade naar 5.02 d stond. Ik heb die geinstalleerd, maar vind die nergens terug. heb het ook weer geprobeerd met de backup, maar geeft nog steeds hetzelfde aan.

Format Arie

Zondag komt mijn broer er naar kijken. Die is de slimste, ik de knapste ;D ;D

Josette

Hallo Arie,

ga hier eens kijken.

Roxio

Daar heb ik hem ook gehaald.

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Format Arie

Ik zit al op 5.2 platinum Josette. De 5.3 is upgrade voor basic, lees ik. ;)