website vragen

Gestart door trijnie, 18 december 2005, 00:34:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

trijnie

Hallo allemaal
Ik heb een denk ik domme vraag :
Ikheb een homepage gemaakt ooit.......maar heb er niet meer naar omgekeken ............ door omstandigheden.........http://home.wanadoo.nl/trijniekroon
Toen had ik er een hele studie van gemaakt en bij wanadoo ruimte gevraagd en weer veranderd via wanadoo,, maar het komt er op neer dat ik 2 ruimtes heb. Waarvoor ik betaal.
Het was in ieder geval voor de verhuur van zomerhuisje en had ik per ongeluk bugalowverhuur genoemd ipv bungalow (met een N ertussen).Kan dat ook nergens terugvinden Oke daar toen achteraan maar ze hebben beide laten staan(waar mag joost weten)....... en ik zie de rekening alweer aankomen volgend jaar.
Dus moet ik dat probleem eerst oplossen, wie kan mij advies geven hierover???????

FF tussendoor zodat u weet dat ik een handicapje heb >>>>>>>
Tweede punt is ik ben supervergeetachtig, dat u daar aub rekening mee wilt houden daar is veel geduld voor nodig weet ik uit ervaring LOL.en SNIK.

en omdat het al zo lang is geleden heb ik niets thuis liggen volgens mij.
FTP server weet ik ook niet meer. En na enkele craches van de pc kan het ook niet meer uploaden ofzo.

Ikke vandaag kijken op wanadoo en mijn website en zie dat er daar van alles tussenstaat wat ik heb gemaakt, maar de naam bungalow of bugalow verhuur kan ik niet terugvinden ... Weet iemand misschien daar iets voor dat ik zou kunnen zoeken op op bungalow verhuur of zo??? Of is dit giga dom van mij?/

Mijn bedoeling is (voor de toekomst) om de bestaande ruimte te willen vervangen voor iets van psp enzo, maar zou dat kunnen denken jullie

wie weet raad .......... in de zin van  ga eerst dit doen en dan dat....
grt trijnie

Han

Tja als je die accountgegevens niet meer hebt van dat 2e account en je weet ook niet meer de naam van je 2e homepage dan zit er maar een ding op. Wanadoo bellen. Zij weten vanuit hun administratie voor welke accounts jij betaald en ze kunnen als je erom vraagt de accountgegevens per post naar je toesturen. Via de telefoon zal je die gegevens nooit krijgen omdat ze zeker willen weten dat ze de gegevens aan de juiste persoon doorgeven. Dat kan dus wel via post naar het adres wat zij op de factuur zetten.

Je kan verder in het wanadoo account zetten wat je wilt. Staat daar nu een homepage die je niet mooi meer vind dan mik je die toch gewoon weg?

Verder.... als je van jezelf al weet dat je vergeetachtig bent, schrijf dit soort zaken dan op en bewaar dat in een map die je zo kunt pakken. Dat voorkomt een hoop gedoe.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

trijnie

hallo
Oke ik ga morgen wanadoo bellen om de accountgegevens op te sturen.
En ik ga alles goed bewaren.
Als ik een nieuwe wil maken kom ik hier wel weer terecht voor vragen denk ik.
Ik heb denk ik ook wel genoeg aan 1 acount toch?
Kan ik zien hoeveel mb ik heb op mijn website op wanadoo?
En kan ik die ftp gewoon gebruiken???

Han

Hoeveel MB je wanadoo homepageruimte bevat kun je vast terugvinden op de help-pagina van wanadoo.
Kan je het daar niet vinden dan vraag je dat morgen ook even, als je die lui dan toch aan de lijn hebt.

Op die help-pagina's staat ook info over de voorwaarden waaraan je homepage moet voldoen en hoe je moet uploaden en zo.
Lees dat op je gemak door en bel dan pas de helpdesk. Heb je dan nog vragen dan kan je die daar meteen stellen. Schrijf hun antwoorden meteen op en bewaar die bij de info in de map die je niet vergeten moag.

Of je je FTP-programma kunt gebruiken? Dat staat allemaal op op de help-pagina van wanadoo onder het kopje "Uw homepage uploaden".

Of je genoeg hebt aan 1 account weet ik niet. Ik weet niet hoeveel mb webruimte je hebt en wat je ermee wilt gaan doen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Het is inmiddels 8 januari 2006. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!