Vista Style & Ubuntu style op XP

Gestart door Emprex, 30 april 2007, 19:49:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emprex

hallo mensen,
heb voor de Vista look in XP nu iets geweldigs!
Voor de Bootsscreen en Logonscreen zijn er helaas progjes nodig, maar voor de style zelf niet
Wel een patch daarin tegen,
ik heb nu de Vista en Ubuntu style voor XP,
ik ben ook aan het werke met Mac Tiger OS X, maar dat is wat ingewikkeld omdat er natuurlijk een hele andere taakbalk is, ik plaats wel wat screenshots en uitleg, ook geef ik natuurlijk de links

Vista bootup:


Vista logon:


Vista XP style:


Ubuntu bootup:


Ubuntu logon:


Ubuntu XP Style:

Emprex

Vista Style

De Bestanden downloaden
Om te beginnen moeten we natuurlijk eerst alles downloaden (bootskin, logon, style, iconen & muiswijzers).
**link verwijderd**
Extract de inhoud naar je desktop!

De Bootskin
eerst moeten we een programmatje instaleren
**link verwijderd**
Als het installeren klaar open je:

Vista -> kopieër de map Vista bootskin naar:
C:\Program Files\Stardock\WinCustomize\BootSkin\skins

open nu het programmatje, en selecteer de Bootskin, klik simpel op apply om hem te gebruiken!

De Logonscreen
we moeten hier net als bij de Bootskin een programmatje installeren..
**link verwijderd**
Na de installatie open je:

Vista -> kopieër de map Vista Logon naar:
C:\Program Files\WinCustomize\LogonStudio

Nu open je het programmatje en klik je op de logon die je wilt. Dan klik je op Apply en je krijgt de logon te zien

De Visual Style
Om de style te gebruiken moeten we eerst de boel gaan patche...
**link verwijderd**
Er zal tijdens het patche waarschijnlijk om de XP cd gevraagt worden, negeer dit en klik op nee!! als je dit niet doet, zal de patch geen nut hebben en kan je de style niet gebruiken, maar geen zorge, er gebeurd niks en zo wel, mag je me aanklage bij het politiebureau met de informatie die je over me voor zover je kan weten hebt

Oke nu kunnen de Style´s dus worden gebruikt,
Open:

Vista -> kopieër de map Vistab2 naar:
C:\WINDOWS\Resources\Themes

nu klik je met je rechtermuisknop op je desktop -> eigenschappen -> vormgeving en selecteer vanaf hier je style

De iconen
Voor de iconen moet er weer een programmatje geinstallerd worden..
**link verwijderd**
na de installatie open je:

Vista -> Vista Iconen -> dubbel klik op Vista.ti

Als je dit gedaan hebt, wordt het programmatje geopent, er komt een popupje, klik simpel op ja/yes, nu worden de iconen toegevoegd, selecteer de zojuist toegevoegde icoon (een desktop icoon met de naam eronder) en klik op load theme, de iconen worden nu gebruikt door je systeem

De Muiswijzer
Open:

Vista -> Vista muiswijzers -> kopieër de inhoud naar:
C:\Windows\Cursors

Open nu de map C:\Windows\Cursors en dubbel klik op 'installeren.inf', nu worden de muiswijzers toegevoegt, ga naar Start -> Configuratiescherm -> muis -> muiswijzer en selecteer de cursor

De Achtergrond
Open:

Vista -> Vista Logon -> Bitmap_100.bmp, nu zie je de achtergrond, klik simpelweg op rechtermuisknop en dan als bureaubladachtergrond gebruiken

Emprex

Voor de mense die beide willen, hier is het .rar bestand met beide style's

**link verwijderd**

Succes, en veel plezier =) :goed :uno ;D

Han

Uhm...., voordat je verder gaat..... visual styles is een programma wat aangeschaft moet worden.
Illegale software mag hier niet gepost worden. Zie onze forumafspraken.

Verder hebben we eigenlijk liever niet dat er links naar zomaar downloads worden geplaatst. We kunnen niet controleren wat men te downloaden zet en of dat altijd te goeder trouw is.

Even goede vrienden, maar ik sluit je topic dus hiermee af.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Emprex

Dit is het eerste bericht van een nieuw onderwerp die Emprex na het afsluiten van het topic heeft geplaats. Ik heb beide topics samengevoegd voor de duidelijkheid.


dit vind ik absolute onzin!!, dit is absoluut niet illegaal!!, vind het zoizo raar dat je daar gelijk van uit gaat!!
Bootskin bijv. is van Stardock -> zie www.stardock.com, deze heeft vele programmatjes waarvoor je moet betalen, waar in Bootskin een uitzondering is, dees kan je van de site gratis downloaden! geld ook voor de rest van de linkjes, het is absoluut niet illegaal, deze post staat ook op een ander forum en daar zeike ze er ook niet over!!!! :knuppel :pissig
http://pchelpforum.nl/viewthread.php?tid=15407

Bugs

Citaat van: Emprex op 30 april 2007, 19:55:30
Vista Style
Er zal tijdens het patche waarschijnlijk om de XP cd gevraagt worden, negeer dit en klik op nee!! als je dit niet doet, zal de patch geen nut hebben en kan je de style niet gebruiken, maar geen zorge, er gebeurd niks en zo wel, mag je me aanklage bij het politiebureau met de informatie die je over me voor zover je kan weten hebt

Jij begint over patches en politiebureaus. Dat neigt in mijn opinie toch wel naar illegaliteit.
Daarbij heeft Han duidelijk geschreven dat we hier niet zo maar linkjes naar downloads willen hebben, omdat we niet kunnen controleren wat er wordt binnengehaald.

Die regel geldt voor iedereen, ook leden van het eerste uur van het forum mogen dat niet doen. Wij zijn geen linksite naar downloads. Verder nog iets, kijk even in onze forumafspraken (hiervoor heb je bij het aanmelden op accoord geklikt) naar de punten 1 en 11. We willen graag normaal en beleefd taalgebruik, geen woorden als "dees", "zoizo" en "zeike" (die laatste al dan niet met een "n" aan het eind).

Dit zijn de afspraken die we met elkaar hebben gemaakt, en daar dient iedereen zich aan te houden. Wil je dat niet, even goede vrienden, maar dan is PCN niet jouw forum.
Groetjes van Bugs

Emprex

CiteerJij begint over patches en politiebureaus. Dat neigt in mijn opinie toch wel naar illegaliteit.
Daarbij heeft Han duidelijk geschreven dat we hier niet zo maar linkjes naar downloads willen hebben, omdat we niet kunnen controleren wat er wordt binnengehaald.

Die regel geldt voor iedereen, ook leden van het eerste uur van het forum mogen dat niet doen. Wij zijn geen linksite naar downloads. Verder nog iets, kijk even in onze forumafspraken (hiervoor heb je bij het aanmelden op accoord geklikt) naar de punten 1 en 11. We willen graag normaal en beleefd taalgebruik, geen woorden als "dees", "zoizo" en "zeike" (die laatste al dan niet met een "n" aan het eind).

Dit zijn de afspraken die we met elkaar hebben gemaakt, en daar dient iedereen zich aan te houden. Wil je dat niet, even goede vrienden, maar dan is PCN niet jouw forum.

mag je tegenwoordig dan helemaal geen geintjes meer uithalen :pissig :o
en dat taalgebruik tja, ben 14 dus zoiets seg je dan wat sneller :-\


Bugs

Ik ken personen van 14 die geen enkele moeite hebben met normaal en beleefd Nederlands taalgebruik.
Je mag geintjes uithalen op PCN. Kijk maar eens rond in het Kwebbelhuus. Maar niets daarvan druist tegen onze forumafspraken in. We hebben hier met elkaar een prettig forum opgebouwd en dat willen we graag zo houden. Je bent hier van harte welkom, maar hou je wel aan de afspraken. Ik voeg dit topic samen met je eerdere topic in dit forumonderdeel, dat houdt dus ook in dat het automatisch op slot gaat. Wil je Han of mij nog iets mededelen over dit onderwerp, dan kun je dat doen via PM of mail.
Groetjes van Bugs