Microsoft Office 2003; Word

Gestart door john, 19 juli 2008, 14:04:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

john

Als ik Word open, wordt rechts een rubriek getoond met als titel "Aan de slag". Beneden onder openen staan de 4 laatst geopende bestanden met naam genoemd. Ik heb hier een paar vragen over. Deze rubriek kan ik verwijderen door met de muis op X te klikken. Maar bij de eerstvolgende keer dat ik Word weer open is even zo vrolijk deze rubriek weer in beeld.
Is het mogelijk deze rubriek blijvend te verwijderen zodat deze niet telkens bij openen Word weer verschijnt.
Dezelfde rubriek "Aan de slag" toont beneden onder <openen> de 4 laatst geopende bestanden, dezelfde die ook te zien zijn als je Word opent door linksboven op het icoontje <Openen> onder bestand aan te klikken. Het prog CCleaner verwijdert wel alle gegevens over eerder geopende bestanden in Excel maar in Word blijven de namen van de 4 eerder geopende bestanden in de rubriek "Aan de slag" staan. Hoe kan ik de namen van de bestanden daar verwijderen?

Josette

Hoi,

probeer dit eens:
Helemaal rechts onderaan staat ook:
Weergeven bij opstarten met een vinkje voor, doe dat vinkje eens weg.
Dan via bestand weer sluiten en opnieuw je Word openen dan zou het weg moeten zijn.

Josette  ;)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

john

Hallo Josette, ik kan met de beste wil van de wereld geen vinkje ontdekken. Ik kan als toelichting een prscrn maken en in paint als jpeg bestand wegschrijven om het hier te plakken.

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Het plaatsen van een plaatje zal niet lukken, want op de PCN plaatjes pagina kan ik geen passend voorbeeld vinden.

Han

We hebben inderdaad niet voor elk probleem standaard een plaatje klaarstaan  ;)

Maak je eigen printscreen en upload het plaatje in de homepageruimte die je van je internet-provider hebt gekregen of in een www.picturetrail.com account. Van daaruit kan je het plaatje hier linken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik heb het vinkje wegedaan, en krijg die tabel niet
terug dus kan ik er ook geen screen van maken.
Ik zoek nog wel.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Josette

Ja terug gevonden.

Als je deze kolom bedoelt teminste aan de rechterkant.



Deze staat helemaal beneden rechts.




Je kan het uitzetten ook via deze weg:

Extra - Opties.
Dan bij taakvenster opstarten vinkje weg.



Josette  :goed



Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

john

Inderdaad Josette (duim omhoog), je hebt het gevonden. Vinkje heb ik weg gehaald en bij opnieuw starten van Word werd Rubriek (kolom) niet meer getoond. Hardstikke bedankt. Topic over en sluiten wat mij betreft.

Josette

Graag gedaan  :goed dit is het duimpje.

Als je het terug wil, even nu opschrijven. ;)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Bedankt Josette. Ik sluit het topic hiermee af  :goed
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!