windows media player

Gestart door jeanette1970, 11 november 2005, 07:29:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeanette1970

Op mijn pc heb ik verschillende mappen met muziek....als ik een bepaalde map wilde afspelen selecteerde ik 1 nummer, en daarna in het menu aan de linkerkant (XP) alles afspelen. Sinds een aantal dagen lukt dit echter niet meer, en krijg ik een geluid te horen(standaard geluid in het geluidsmenu, klinkt als poenk, weet het niet anders te omschrijven haha). Ook als ik 1 nummer dubbelklik om af te spelen, lukt dat niet, dan krijg ik het menu openen met..... ik klik dan media player aan, en vink ook aan, altijd openen met dit programma. Dan speelt ie wel af, maar bij een volgend nummer moet ik dan dezelfde actie weer herhalen. Ik snap er niks meer van , iemand hier wel???

Han

Kijk eens in het menu van de Mediaplayer (extra opties + tabblad bestanden), welke bestanden er aan je mediaplayer gekoppeld zijn.


PS) Kijk ook nog even bij je vraag DVD branden. Had ik nog een vraagje over.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jeanette1970

Alle bestanden staan daar aangevinkt.

Han

Tja zelfde advies als de vorige keer. Verwijderen en opnieuw istalleren.
Het lijkt erop alsof er veel misgaat met geinstalleerde programmas op je PC.
Heb je misschien een programma gebruikt om het register op te schonen of om "rommel" op te ruimen?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jeanette1970

Ik niet, maar een vriend die tijdens vakantie op ons huis paste had ff hitman gedraaid, 'tegen de rommel'.......denk dat dat het is, was er niet zo blij mee  maar ja......is gebeurd.Hoe verwijder ik m'n mediaspeler? Via configuratie scherm> software????

Han

Dat verklaart dan wel waarom je zoveel register-gerelateerde problemen hebt.

Welke versie van de mediaplayer draai je?
Als dat versie 10 is dan kan je ook door het dubbelklikken op het bestandje setup_wm.exe dat in de
map C:\Program Files\Windows Media Player staat. De setup van je mediaplayer wordt dan opnieuw gedaan
en eventuele missende bestanden worden van internet gehaald.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jeanette1970


jeanette1970

Kreeg net van iemand een evt. oplossing en ja hoor, alles werkt weer.
Hieronder de oplossing:
Ga naar deze computer. Daarna alt, Extra, Mapopties. Ga daarna naar tabblad bestandtypes. Zoek op mp3 en verwijder deze. Daarna open je de mp3-file weer (rechtermuisknop, openen met... altijd openen met... windows media player).
Weer bedankt voor de hulp zover....en nu maar hopen dat hitman niet meer schade heeft veroorzaakt. :pissig

Han

Dat zal je dan met alle bestandstypes moeten doen die je met mediaplayer af wil gaan spelen.
In een normale situatie worden de bestandstypes gekoppeld via het tabblad ervoor in Mediaplayer of desnoods door herinstallatie.
Dat dat bij jou niet gebeurt betekent dat er "onder de motorkap' wat aan de hand is (registerprobleem..., hitman pro?)
Ik denk dat je meer problemen gaat krijgen. Afwachten maar.

Ik sluit dit topic af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!