Borland software, wat is dat?

Gestart door Stella, 17 augustus 2004, 15:09:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stella

Hoi hoi ik heb een voor mij onbekende map ik mijn programfiles staan ' Borland van bijna 9 MB  grootte '
Ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets geinstalleerd heb
weet ook niet wat ik er mee moet  ::)

Heb met google gezocht en bergijp dat het iets met software ontwikkeling te maken heeft  ,zou ik deze map kunnen verwijderen of is het nodig voor een ander programma of toepassing.

Groetjes Stella

Han

Borland is databasesoftware. Het wordt meegeinstalleerd als je een programma installeert dat op de achtergrond gebruik maakt van een databasetoepassing om goed te functioneren. Laat Borland dus staan, anders werkt dat andere programma niet meer.

Als je het programma verwijderd wat gebruik maakt van borland database dan wordt borland ook verwijderd mits je niet nog iets anders op je PC hebt wat gebruik maakt van die software.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stella

Okee ik laat het staan en hoe kan ik er achter komen bij welk programma dat hoort  of is dat niet van belang.

Alvast bedankt voor je reactie
Groetjes Stella

Han

Tja welk programma bij jou borland gebruikt.... geen idee.
Het is ook niet echt van belang omdat het er alleen staat als het ook echt gebruikt wordt.

Borland database wordt trouwens al minder gebruikt. Tegenwoordig zie ik steeds vaker dat men een Microsoft Access module hiervoor gebruikt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stella

Dan laat ik het maar lekker staan
maakt ook niet zoveel uit ,maar was wel nieuwsgierig
waar het nou vandaan kwam.
Bedankt maar weer en welterusten  :truste