Windows mediaplayer bestand veranderen. (WMA naar MP3)

Gestart door Format Arie, 25 december 2002, 12:44:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Heb wat mp3 files gedownload. Nu is het probleem, alles is van het type winamp media file, op 1 na, want dat is een
Bestand met Windows Media-audio/video. Afspelen is geen probleem, maar als ik hiervan een rom brand, mis ik dus dat bestand van windows media player, die komt er niet op. Is daar wat aan te doen?

Edit Han : Topictitel iets verduidelijkt omdat het leek of het een vraag was over de mediaplayer

Zandman

Als je cooledit pro hebt dan kan je het bestand veranderen in een mp3 bestand
Met welk brandprogramma werk jij arie want als je nero gebruikt kan je daar een wma plugin voor downloaden en kan je die wma bestanden ook gewoon branden tot gewone muziekcd
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Format Arie

helaas, ik brand met easy cd creator, en heb ook geen cooledit.

Zandman

Er zijn converters voor om wma omzetten naar mp3
Dit is er een van het is een trailversie maar als je misschien verder zoekt op www.download.com kom je ook nog een freeware versie tegen
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Mail me dat ene bestand maar ff Arie, als het omzetten niet lukt. Ik heb hier Cooledit Pro. Daarmee is het omzetten in een wip gebeurd  ;)

Jammer dat je geen Nero hebt om CD's te branden. Voor Nero maakt het niet uit of je een MP3 of Wma bestand gaat branden. Helaas zijn er veel maar zijn niet alle cd-writers compatible met Nero.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Zandman

Ik heb nog wat voor je gevonden arie dat is wel een freeware proggie
Lees dit linkje even door
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gert

Gebruik het ook al een tijdje en het werkt perfect, alleen nog niet de moeite genomen om uit te zoeken wat nu precies " blade" is  :-\
Locatie: +21.3 NAP

Format Arie

Helaas, ik begrijp het allemaal, totdat ik het heb gedownload.
als ik met de music converter de map open waar het nummer instaat, is de map leeg.

Han

Vaak kan je dan kiezen uit bestanden te openen, met bepaalde bestands-extenties. Kies daar voor *.* Alle bestanden. Waarschijnlijk zie je je muzieknummer dan wel staan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!