Bij opstarten veilige modus geen beeld

Gestart door feao †, 12 mei 2015, 09:03:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

feao †

Goedemorgen Han,

vanmorgen wilde Rob zijn laptop (Windows 8.1)opstarten en kreeg wel het logo te zien en verder een zwart beeld.
Ik startte hem op en kreeg wederom zwart beeld te zien na het logo en heb haar opnieuw opgestart dmv Shift+F8..
na lang ingedrukt te houden en bij het loslaten ervan kwam het gewone beeld naar voren en niet het beeld van de veilige modus..
Heeft windows 8.1 niet onderstaande zoals eerdere versies wel hadden Han zover je weet, want onderstaande kreeg ik dus niet te zien helaas.....
Klik Zie geavanceerde opties voor reparatie.
Klik op Probleem oplossen.
Klik op Geavanceerde opties.
Klik op Windows Opstartinstellingen.

een hele fijne dag Han voor je vandaag...
vriendelijke groet Mariska

ps: Rob had gisteren nog CCleaner, MBAM en Mcafee laten draaien en niets gevonden..

11.29
we hebben haar aan de praat gekregen Han, geen idee wat het veroorzaakt heeft, ze doet het weer als vanoud...
Blijft staan heb ik de verkeerde combinatie er voor gebruikt om  in de veilige modus terecht te komen Han...Shift + F8
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Han

Ben net pas online dus niet eerder je vraag gezien.
Fijn dat je het op hebt kunnen lossen. :)

Windows8.1 doet zelf al troubleshooting als het opstarten niet goed gaat. Doorgaans lukt het Win8.1 wel om opstart problemen zelf op te lossen, maar soms even niet.  ;)

Voor opstartinstellingen in Windows 8 moet je bij het opstarten alleen de "Shift" ingedrukt houden. Zodra windows gaat starten tappen op F8
Kan zijn dat je dat een paar maal moet doen voordat het lukt.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

feao †

Hoi Han, heel hartelijk dank voor je berichtje...Ik dacht al dat het zo iets was Han en dat ik 'mazzel' had met de shift+F8 in te tikken op welke manier dan ook...Ik zal voortaan eerst de shift dus indrukken en dan pas de F8 en niet meer tegelijkertijd zoals bij de vorige windows wel het geval was  ;-)

Han, een hele gezellige en hopelijk een rustige avond voor je met de site..

groetjes Mariska
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Han

Ik sluit je topic hiermee af. Mocht je 'm weer open willen, stuur me dan eventjes een PM.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!