formulier via frontpage

Gestart door dominique, 10 juli 2005, 16:58:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dominique

 :D ik weet hoe ik een bestelformulier in frontpage moet maken maar hoe zorg k ervoor dat het naar email adres verkoop@dominique-noiville.nl heb het een keer gemaakt eningesteld dat het naar dat email gestuurd moest worden maar dan krijg ik een melding met de pagina kan niet worden weergegeven hoe moet er voor zorgen dat het toch naar verkoop@dominique-noiville.nl word verzonden (het bestel formulier) :D

Han

Zijn de frontpage extenties op het account waar de webpagina staat geinstalleerd?
Als dat niet het geval is, zal een formulier gemaakt met frontpage niet werken.
Of ze geactiveerd zijn kun je navragen bij je hostingprovider. De meeste hostingproviders installeren
de frontpageextenties niet op je account ten zij jij dat wilt. Er zit namelijk een beveiligingsrisico aan.
Op gewone webaccounts bij een internetprovider heb je geen frontpage extenties.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

dominique

Wat voor beveiligingsrisico is er?

Ik zal het meteen navragen ...... : ze ondersteunen het niet is er ook een andere manier?

Is er dan ook een andere manier mij hele is gemaakt via frontpage 2003

dominique

ik zoek nu iemand die een php bestel formulier kan maken wilt iemand het zeg het dan vertel wat er op moet

Han

Wil je de quote functie a.u.b niet overbodig gebruiken. het topic wordt daar erg onoverzichtelijk van. Ik heb hierboven 5x mijn eigen bericht in een quote weggehaald en de tekst die jij erbij schreef in één berichtje gezet. Lees dit alsjeblieft even door.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

dominique

oke maar weet niet hoe ik het nu kan maken ik zoek nu iemand die het kan maken

Han

Je kunt niet verwachten dat we hier een gratis PHP formulier voor je gaan maken.
Duik zelf in de materie en stel vragen als je ergens niet uitkomt wat dat betreft.

Ik sluit dit topic hiermee af, okee?
We hebben je uitgelegd waarom je frontpageformulier niet werkt.
Dat was je uiteindelijke vraag en daar heb je antwoord op gekregen.


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!