foto's beveiligen website in frontpage 2003

Gestart door Michele, 12 augustus 2004, 14:54:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michele

Mijn vraag is of er een mogelijkheid is om foto's te beveiligen van downloaden in Frontpage 2003.

Ik heb gezocht in het topic website, maar kon hier niets over vinden.
Ik heb namelijk een webpagina voor onze dansclub en het logo daarvan wil ik graag beveiligen tegen downloaden.

Kan iemand mij hierbij helpen?
Groetjes Michele
Groetjes Michele
Het leven is hard en ik ben een watje

Han

Dat is eigenlijk niet mogelijk. Er is ALTIJD een manier om foto's + plaatjes die op sites staan op je harddisk te krijgen. Wil je dat echt niemand ze krijgt, zet ze dan niet op internet.

Er bestaan java-scripts die het rechtermuisknopmenu uitschakelen en die het rechtsklikken op een plaatje tegenhouden maar ook dat is simpel te omzeilen (javascript even uitzetten voor het downloaden)
Als al die dingen niet lukken kan je altijd nog een "printscreen" van de site maken en zo de foto pakken. Of even in de bron van de site de URL van het plaatje achterhalen.
Onbegonnen werk dus.  :-X

Als je niet wil dat anderen je foto's gebruiken zet dan over de foto heen de url van je site of op een zodanige plek dat men de foto niet meer wil.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Michele

Dank je Han,

ik heb ondertussen wat lopen neuzen op het internet en inderdaad wat jij zegt is ook zo.
Ik denk dat ik het maar laat voor wat het is.. want als je de rechtermuisknop disabeled, dan kunnen ze de andere foto's die ze wel mogen downloaden ook niet downloaden.

Inderdaad onbegonnen werk, bedankt voor je reactie.
Dit topic kan dus dicht
Groetjes Michele
Het leven is hard en ik ben een watje