WindowsLiveMessenger start niet op

Gestart door habasoft, 07 november 2010, 12:22:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

habasoft

Ik zat op de WLM en wide mijn post bekijken. Bij het aanklikken van de postvak uit, en andere postvakken kreeg ik telkens reclame van HP (van de printers). Toen heb ik de bovenste balk via copy deze (via extra, internetopties, beveiliging, website met beperkte toegang, website) verwijderd. Je raad het al, ik kan niet meer inloggen op mijn mail.
Ik heb geprobeerd de site te vinden in de lijst met beperkte toegang, maar het is helaas nergens te vinden. Ik heb in het register maar één link teruggevonden wat lijkt.
Dit staat in  >  HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\live.com\sn112w.snt112.mail  <       
de site waar hij naar toe moet gaan is > http://sn112w.snt112.mail.live.com/default.aspx?rru=inbox <
Kan ik deze er zomaar uithalen of ga ik echt te ver.
Groetjes Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Bugs

Geen idee Hans. Han ligt in het ziekenhuis en kan je nog geen antwoord geven. Even geduld nog tot ze weer thuis is.
Groetjes van Bugs

Han

Even een korte reactie op je vraag per telefoon. Ik heb werkelijk geen idee! Ik kan hiervandaan op m'n smartphone ook niet makkelijk voor je naar een oplossing zoeken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Han Bedankt voor je reactie gezien de situatie. Ik kan inmiddels wel via Chrome daar in komen. Ik blijf de herberg volgen en wens je veel sterkte de komende tijd.
Groeten Hans Bastiaan
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!