Aangemaakte Archiefmappen verwijderen.

Gestart door Linders, 24 februari 2010, 22:09:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linders

Hallo.

Ben in Outlook 2007 bezig geweest om een aantal mails te 'Autoarchiveren'. Nu ging daarbij iets mis, waardoor ik nu in mijn mappenlijst een hoop 'archiefmappen' heb staan. Nu heb ik de mails in de mapjes inmiddels weer teruggezet naar mijn "Postvak In', maar ik krijg de lege 'archiefmappen' dus niet verwijderd.... Het is dus nu een zooitje in mijn mappenlijst.
Kan ik deze onnodige mapjes toch op een of andere manier verwijderd krijgen??


Han

Waarschijnlijk is er toch meer misgegaan want een lege archiefmap kun je normaal verwijderen door selectie ervan en delete-knop.
Geen backup gemaakt van je *.pst bestand vóórdat je liet autoarchiveren?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Linders

Had geen backup gemaakt...... maar ik ben net nog even aan het rommelen geweest en ik heb de mappen inmiddels kunnen verwijderen  :goed
Probleem is dus opgelost!


Han

Wat heb je dan nu anders gedaan dan toen het eerder niet lukte?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Linders

Heb de bestanden die normaal dus aangemaakt worden en opgeslagen stonden op de c-schijf bij outlook vanuit de prullenbak teruggezet. Toen alle inboxen ed van de archiefmapjes in outlook daar leeggemaakt en toen kreeg ik ze daarna wel gewoon verwijderd. Snap niet helemaal waarom dat het de eerste keer niet lukte, maar ze zijn nu gelukkig wel weg.

Han

Fijn dat je nog even verteld hebt hoe het uiteindelijk wel lukte. Wie weet heeft iemand anders nog eens iets aan jouw topic.

Ik sluit het topic hiermee af :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!