Verzenden uit Word 2007 lukt niet

Gestart door depeer, 12 januari 2010, 22:45:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

depeer

Als ik in word iets wil verzenden slaat word steeds vast.
Ik heb office 2007 prof pro en heb hier nooit geen probleem mee gehad.
Iemand enig idee waar dit aan ligt ??

Han

Wat bedoel je met "verzenden in Word", de peer?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

depeer

Op het moment dat ik een geschreven stuk wil versturen en ik klik op verzenden slaat word vast.
Ik kan word dan ook niet afsluiten of ik moet de PC opnieuw opstarten.
Ik kan wel gewoon via outlook verzenden.

Han

Zou ook kunnen dat Word zoekt naar een geconfigureerde mailclient in office, Microsoft Outlook dus. Gebruik je Microsoft Outlook (van office pakket) of gebruik je Outlook Express (standaard in windows) voor je email?
Check even dit bericht op helpmij forum: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=418511

Werkt dat niet, dan denk ik dat er tijdens de installatie iets niet goed gegaan is bij het registreren van de programma-onderdelen in het register van windows. Ik zou het programma verwijderen en opnieuw installeren. Lukt dat niet dan contact opnemen met Microsoft erover. Je mag per officepakket 1x assistentie vragen. Dat uiteraard alleen als het pakket legaal aangeschaft is.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

depeer

Ik heb alles gedaan zoals op helpme is aangegeven en nu werkt alles naar behoren.
Kan een slotje op dus.

Han

Fijn dat het weer opgelost is  :goed


Even voor als het bericht op helpmij zou verdwijnen hier ook de oplossing.

Citaat van: justin1980 van helpmij.nlIk heb de oplossing gevonden voor iedereen die het volgende probleem heeft.

U heeft Windows XP en Office 2007 en het lukt niet om via de Office knop E-mail verzenden aan te klikken.

U heeft het volgende al op internet gezien en geprobeerd, maar tevergeefs...

--->> ga naar Internet Opties en selecteer Outlook Express als standaard
--->> Ga naar Outlook Express en selecteer in de opties het programma als standaard
--->> Ga naar opties in Word kies > aanpassen > kies alle opdrachten > E-mail bericht etc
--->> allerlei mogelijke register aanpassingen

Dan eindigt hier uw frustatie!! :cool:

Microsoft heeft geluisterd naar alle klachten en heeft een voortreffelijke update uitgebracht voor Office 2007.

Nederlands | Engels | Duits | Frans |

Als u deze update heeft geinstalleerd kunt u gewoon verzenden via e-mail aanklikkenen outlook express opent direct. Bovendien kunt u nu zelfs een document als PDF verzenden via e-mail aanklikken!!!

Oplossing dus met dank aan justin1980 van www.helpmij.nl


Topic closed :slotje


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!