Bijlage pdf word als plaatje weergegeven

Gestart door Nasty, 22 december 2004, 10:54:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nasty

Ik kreeg een mail van iemand met de bedoeling met een pdf bijlage.
Nu het vreemde...die bijlage zie jeniet als paperclip maar als plaatje in de mail zelf.

Ik gebruik Outlook Express.
Heb het vinkje uitgezet (stond al uit) bij het tabblad beveiliging waardoor je bijlage niet kan openen of opslaan.

Wat kan dit zijn???
Het is nogal belangrijk, omdat het over een sollicitatie gaat...
Als de fout bij mij ligt vind ik het nogal onhandig om de zender om opheldering te vragen...

Wie het weet mag het zeggen...  ;)

Han

Eerst maar het inkoppertje : Heb je de meest recente acrobat-reader geinstalleerd staan?
Versie 7.0 is hier te downen..

Ohja heb je op het tabblad "beveiliging" ook het vinkje weg bij de optie :
"Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML email blokkeren"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nasty

Ha die Han  ;)

Vinkje was al weg, Bij optie "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" ...maar voor de zekerheid nog eens gecheckt.
Ik heb Outlook Express 6 die optie van "Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML email blokkeren" staat er niet bij...

Nieuwste versie van Acrobat net geïnstalleerd en opnieuw opgestart maar nog steeds niks.

De e-mail is ook maar 5 kb groot...daar kan toch geen pdf document bijzitten of wel??? Ook al staat dat plaatje in die e-mail...
Er is ook geen paperclip te zien...

Pffff...die mail komt uit België...  :P ;) dat is het misschien  :uhmm ;)

Han

Ha die Nasty  :)

Lijkt me dat daar idd iets mis is gegaan bij het versturen van de pfd bestand. 5kb is wel érg klein.
Misschien heeft de verzender per ongeluk geklikt op invoegen image i.p.v. invoegen bestand?
Toch maar even navragen dan.

De optie ""Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML email blokkeren" staat er alleen bij als je WinXP draait en SP2 hebt geinstalleerd.

PS) Fix je avatar ff. Staat zo somber dat plaatje wat niet laad.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nasty

Thanks...ik ga hem dan maar opnieuw mailen...

Goh...je kan wel merken dat ik minder achter de pc zit zeg...moet zelfs denken wat ik voor url voor mijn plaatje in moet vullen... woehahaha  ::) :o