Game GTA3

Gestart door Format Arie, 07 augustus 2002, 00:47:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Nu heb ik dus 1,7 GHZ processor en 64mb videokaart, (Nvidea Geforce mx400), en toch blijft deze game schokken. Weet iemand raad?

Gert

Kreeg je de vraag bij het installeren of directx ook geinstalleerd moest worden. De geschikte versie staat vaak op de cd van het spel.
Locatie: +21.3 NAP

Angel

Kun je bij de instellingen van het spel misschien iets configureren?
Carpe Diem

Format Arie

Ja Gert, 8.1. Is ook geinstalleerd. en Angel ook dat heb ik gedaan. Scheelt iets maar niet de moeite.

Han

Speelt dit probleem nog nu je je PC geformatteerd en opnieuw geinstalleerd hebt, Arie?

Misschien staat er iets over op de site van de fabrikant van het spel?
Voor sommige videokaarten zijn soms speciale patches te downen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

ik weet niet of je xp hebt arie anders moet je programma combabiliteit
eens proberen dan heb je kans dat het goed gaat ;)
[move]there is no power like xp power[/move]

Zandman

Arie draait nu weer onder windows 98
Heb je dat probleem nu nog steeds dan arie.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Angel

las in een nieuwsbrief van planet download iets over de mhz instellingen van je monitor als die te laag staat kunnen sommige nieuwe spellen daar mee schokken. heb er geen verstand van hoor maar zou kunnen de meeste staan standaard op 60mhz en voor deze nieuwe spellen zou 75 mhz beter zijn
Carpe Diem

Format Arie

Citaat van: Han op 08 augustus 2002, 00:34:35Speelt dit probleem nog nu je je PC geformatteerd en opnieuw geinstalleerd hebt, Arie?

Misschien staat er iets over op de site van de fabrikant van het spel?
Voor sommige videokaarten zijn soms speciale patches te downen.
Er staan een reeks van videokaarten vermeld die niet goed zouden werken. die van mij staat niet op de lijst. Wat betreft het verhaal van Angel over de Mhz is me te hoog gegrepen. daar doe ik dan ook maar niets mee. en het klopt, ik ben (even) terug gegaan op W98.  Xp gaf teveel problemen. zelfs mijn usb kregen we niet aan de gang.

Zandman

Waar angel het over heeft arie is een instelling van je beeldscherm hoe vaak het beeld dus ververst of vernieuwd wordt
Hoe hoger die staat hoe minder hij trilt of flikkert
Je kan die instelling vinden door op een lege plek op je buro blad met de rechtermuisknop te klikken dan de eigenschappen op te vragen
Ga naar het tabblad instellingen klik daar rechtsonder op geavanceerd
Meestal vindt je die instellingen met die MHz verwijzing op het blad van de adapter

Als hij lager als 75MHz staat probeer het eens om hem dan wel op 75Mhz te zetten
Kijk of je spel dan beter draait.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Angel

Ik heb er zelf even GTA 3 opgezet en bij mij schokt hij niet en mijn insellingen staan inderdaad op 75 mhz
Carpe Diem

Format Arie

Bij mij staat hij op OPTIMAAL. Heb hem op 75 gezet, maar ga hem nog niet proberen, want wil eerst dat mijn backup lukt zonder geinstalleerde games erop. ik laat wat weten.

Format Arie

Inmiddels geprobeerd, maar maakt geen verschil. Ook niet op 85. dus maar terug gezet op optimaal.

Format Arie

Van iemand de tip gehad bij options de trials op off zetten.
Vooralsnog werkt het. In ieder geval het begin van de game.