beeldscherm bibbert

Gestart door marian, 11 augustus 2002, 22:16:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marian

Ojee wat heb ik nu weer ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar het beeldscherm van m`n monitor bibbert van boven naar beneden het lijkt net of de bibbers scrollen  :-\
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Als dit zomaar ineens optreed, dan eerst maar even bij Housecall scannen op virussen Marian.
Daarna kijken we verder  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Ben bij housecall geweest en geen virussen 8) het beeldscherm wat ik heb is een Samsung SyncMaster 753 df want dat zul je wel gaan vragen,maar doe rustig aan Han ik ga nu ff  ??? en dan naar mandje dus kijk morgenochtend pas weer
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Da's mooi , geen virus..

* Heb je iets geinstalleerd waarna dit begonnen is?

* Heb je de mogelijkheid om een andere monitor aan te sluiten. Je broer woont toch vlakbij? Misschien mag je zijn monitor heel even lenen om te testen. Dat zou veel duidelijk kunnen maken.
- Heb je met een andere monitor nog steerds "bibberbeeld", dan moeten we het bij je videokaart zoeken.
- Heb je met een andere monitor geen 'bibberbeeld" meer, dan ligt het aan je monitor of de driver van je monitor.
 
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Sorry voor de late reaktie maar we zij druk bezig op de tuin maar morgenochtend komt mijn LIEVE BROER even langs met zijn monitor en gaan we kijken of het bij de zijne ook gebeurt ik spreek geen tijd meer af maar laat wel een reaktie horen natuurlijk
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

marian

Nou ik snap er echt helemaal niets meer van de monitor van m`n broer proberen aan te sluiten maar verkeerde stekker dus de mijne weer terug aangesloten en wat denk je beeld bibbert niet meer :-X nu denkt mijn broer dat het ook met nicotine aanslag te maken kan hebben omdat er konstant een sigaret achter de pc zit ::)zou dat mogelijk kunnen zijn dat ??? nicotine aanslag voor problemen kan zorgen
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Yep dat zou kunnen marian dat hij door die aanslag geen goed kontakt meer maakt. Soms kan het ook aan de kabel zelf liggen dat die in de loop der tijd wat losser is gaan zitten . Hopen voor jou dat je nu zonder bibberend beeld weer kan pjoeteren.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Hihi, ouwe rokert  ;D  (ik paf gezellig met je mee hoorrrrr...)

Maar dat zou idd kunnen Marian.
Es kijken of het nu goed blijft gaan.  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Wat een gerustelling voorlopig pffffff  ??? maar nu ik dit zo lees is er een mogelijkheid om sommige dingen misschien schoon te maken want als ik soms kijk wat voor drap er uit de gordijnen komt ;D zit die PC straks helemaal vast geplakt van binnen,niet dat ik zoveel ???maar regelmatig ;D
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Af en toe ff openmaken en de stof er goed uit zuigen is meestal wel voldoende hoor Marian. Af en toe ff de stekkers los en weer goed aandrukken kan ook geen kwaad.   :)

Ennuhhh, we roken gewoon verder  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Tjonge wat ben ik blij dat dit het waarschijnlijk is je moet er toch niet aan denken dat ik zou moeten stoppen met  ???want dat is nog erger als stoppen met computeren alhoewel ;)
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Is beide geen optie  ;D
Toppie dat alles weer okee is  8)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!