twee sites op een account

Gestart door bordercollie, 06 januari 2004, 11:11:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bordercollie

hi luitjes. ;)

Ik heb misschien wel een moeilijke vraag. Maar ik weet echt niet hoe dit op te lossen..... :-X

Luister, ik heb twee sites gemaakt met Frontpage 2000.
Beide sites gaan over 1 showhonden de ander over de werkhonden. Een soort database .....waar mensen de voorouders in kunnen bekijken.

Nu wil ik graag, weet niet of dat kan,  :-X, beide sites op een betaalde server zetten. Zodat ik van die banners af ben.
Momenteel staat ieder site op een eigen accountje.

Samen zijn ze meer dan 60 mb groot.

O.k. volgen jullie het nog?

Nu heb ik me laten vertellen dat dit wel mogelijk is, maar dan moet ik een site in de html map zetten.
Yes en nu komt het.....waar is die html map te vinden in Frontpage en hoe moet ik te werk gaan.

 :-\ o.k. wie het weet mag het zeggen. 8)

Groetjes Pia

Martijn

Volgens mij niet zo moeilijk je zoekt een nieuwe host voor je site, en daar doe je dan net zoals je nu je sites upload naar de gratis host, je site naar toe uploaden en klaar is bordercollie  :)
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

bordercollie

Hi.
Nee dat gaat niet joh.
Kijk Ik wil twee sites ieder gemaakt in Frontpage op een account stallen.
Begrijp je.
Niet en site zoals normaal op een account.
Dat lukt toch niet, je krijgt dan twee indexen.....enz....

bjo

dat wil wel als je 1 genoeg ruimte hebt. 2 je website,s niet hetzelfde heten. 3 dan gewoon uploaden zoals voorheen
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Yep dat kan. Ik heb nu twee homepages in mijn xs4all homepageruimte staan. Dat is dus op één account. We hebben bij xs4all 50 Mb homepageruimte, dus daar kunnen best meerdere homepages in.

De url's van de homepages in dezelfde ruimte is :
1e homepage : http://www.xs4all.nl/~hterwijn/index.html
2e homepage : http://www.xs4all.nl/~hterwijn/kattekids/index.html

Ik heb voor de tweede homepage in de homepageruimte een aparte map (kattekids) aangemaakt. Daarin staan alle bestanden voor die homepage, inclusief een index.html
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bordercollie

 8)Yes thanks het doet het.
Ik heb een andere map aan gemaakt site2 genoemt en hier de twede site in gedaan.
Gelukt.
Dank dank.
Groetjes,

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!