Mijn nieuwe Samsung D900

Gestart door Bugs, 29 maart 2007, 14:01:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bugs

Vorige week even naar het overdekte winkelcentrum in Amstelveen geweest. Overdekt is wel handig met de buien die steeds overkomen. ;)

Daar hebben we uiteraard even gekeken naar gsm (Geen Snoertje Meer) telefoons.
Zoals ik een tijdje geleden al schreef was ik aan het twijfelen tussen een rode Samsung D900 of een blauwe.

Han en ik vinden samen de blauwe toch mooier (stiekem vind ik die ook rode meer voor vrouwen hoewel ik 'm nog steeds mooi vind). We hebben nu ook een blauwe auto dus...... het is de blauwe geworden.

De telefoon zelf kostte niets (dat betaal je wel terug in je abonnement) en de accessoires (laadsnoer voor in de auto, geheugenkaartje) heb ik als vroeg verjaardagscadeautje van Han gekregen.  :verliefd3

Ik ontvang ook nog eens per post een gratis bluetooth koptelefoon (ook in het blauw).


Na 8 jaar ben ik weg bij T-Mobile en naar KPN overgestapt (KPN is de enige die 'm in het blauw heeft). Het grote voordeel van KPN is dat de belminuten 1 jaar geldig blijven (bij T-Mobile 2 maanden) en als je belt in het buitenland gaat dat van je normale minutenbundel af (bij T-Mobile bij de abonnementsvorm die ik had (Relax) moet je daar extra voor betalen).
Groetjes van Bugs

Bugs

Ik heb eind vorige week voor die telefoon een tamelijk luxe tasje gekocht.
Dankzij het internet is het geen probleem om iets in Saint Tropez (Zuid Frankrijk) te bestellen. Daar komt het tasje dan ook vandaan.
Donderdagavond laat besteld, en dinsdagmiddag lag hij op mijn bureau.

Nu kun je dat tasje ook in Rotterdam bestellen, maar daar was hij al een poosje uitverkocht en ik wilde niet wachten, dus dan maar rechtstreeks bij de fabrikant.
Kost wel iets meer dan het gemiddelde tasje, maar daar staat kwaliteit tegenover.
Alles bij elkaar (telefoon en tasje) is het een mooi setje, en ben er erg tevreden over!



Die tasjes worden gemaakt voor vele merken en types telefoons, camera's, MP spelers en nog meer.
Groetjes van Bugs

Bugs

Citaat van: Bugs op 29 maart 2007, 14:01:54
Na 8 jaar ben ik weg bij T-Mobile en naar KPN overgestapt (KPN is de enige die 'm in het blauw heeft). Het grote voordeel van KPN is dat de belminuten 1 jaar geldig blijven (bij T-Mobile 2 maanden) en als je belt in het buitenland gaat dat van je normale minutenbundel af (bij T-Mobile bij de abonnementsvorm die ik had (Relax) moet je daar extra voor betalen).

Over de telefoon ben ik nog steeds tevreden. Volgend jaar, als mijn abonnement verloopt, kan ik weer een nieuwe uitzoeken. Maar ik weet nu al dat ik hollend terugga naar T-Mobile.
Over het bereik van KPN niets te klagen, maar de rest..... slecht te woord gestaan toen ik een vraag had in de Primafoonwinkel, de website is onoverzichtelijk, je kunt geen sms versturen via de computer......

Zoals ik er nu over denk wordt mijn volgende telefoon een HTC TyTN II.
En niet via KPN.
Groetjes van Bugs

Bugs

Als mijn informatie klopt kan ik volgende maand een nieuwe telefoon uitzoeken via T-Mobile. Dan zit ik nog wel tot juni vast aan KPN, maar ik hoef dan nog geen abonnementsgeld aan T-Mobile te betalen terwijl ik dan toch al de nieuwe telefoon heb. Als het zover is dan open ik een nieuw topic en gaat deze op slot.
Groetjes van Bugs

Bugs

Ik heb vanmiddag een nieuwe telefoon gehaald. Ik open daar straks een nieuw topic over. Ik hou deze telefoon (de Samsung dus) als tweede telefoon. Aan de telefoon mankeert niets, ben alleen blij dat ik straks niets meer met de provider (KPN) te maken heb. Mijn nieuwe telefoon heeft een T-Mobile abonnement, in deze Samsung gaat een T-Mobile prepaidkaart.
En dit topic gaat op slot.
Groetjes van Bugs