HP Desk-Jet 880C foto`s afdrukken

Gestart door marian, 28 augustus 2002, 08:30:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marian

Nu ik al een klein beetje kan fotograveren ;D wil ik jullie vragen is het mogelijk om met deze printer ook foto`s af te drukken op fotopapier zoja waar moet ik op gaan letten een foto gewoon uitprinten gaat wel maar ik wil als het mogelijk is echte foto hebben want wat ik via internet bestel is zoooo duur
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Josette

Hallo Marian,

je kan je fotos op aangepast fotopapier van HP afdrukken.
Je kan kiezen blinkend of mat papier.
Is ook niet zo goedkoop hoor.
Als je de indeling goed maakt krijg je er 4 op een A4 formaat.

Ik heb ook al goedkopere geprobeerd werkt ook.

Groetjes,
Josette  ::)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

marian

Snap er niets meer van printen word steeds lelijker ik heb het eindelijk voor elkaar om 4 foto`s op 1 A4tje te krijgem zijn de eerste 2 redelijk afgedrukt en en rest ziet er niet uit lijken wel negatief,of moet ik soms een fotoprinter kopen
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

bjo

heb je nog inkt in je kleuren cardrige?
[move]there is no power like xp power[/move]

marian

 ;D ja dat wel want anders neemt ie toch de 2 eerste foto`s ook niet goed,tenminste dat neem ik aan
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Maak je inktpatronen even schoon Marian.
Dat kan via de eigenschappen van de printer.
Als het goed is heb je dan geinstalleerd toen je de driver installeerde.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

En rol ik van de ene verbazing naar de andere :-\ klik op eiegnschappen is het eerste gedeelte in het Ned. en het tweede zeg maar de tabbladen in het Duits ;D en nu niet zeggen jaja het zal marian weer eens niet zijn doet het 1 het goed"radio" is het ander weereens van slag :( Ik haal het via software er wel even af en installeer het morgen wel opnieuw
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Joh dat gebruik je haast nooit. Lekker laten staan.
Gewoon naar het tabblad "reinigung" en schoonmaken die inktpatronen en daarna kom je er eeuwen niet meer.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Reinigung en de andere tabbladen reageerde nergens op dus toch m`n lieve broertje maar gebeld en gevraagd of hij met de cd`s langs wilde komen om opnieuw te installeren en ja hoor het werkt de foto`s zijn eigenlijk boven verwachting nu nog een goedkoperadres zien te vinden want 20velletjes voor 10 euro vind ik toch wel veel,aangezien ik zo "stom" ben om haast alle foto`s af te drukken die ik heb genomen zal met de tijd wel verminderen maar voorlopig wil ik hebbe hebbe hebbe ;D
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Dan zijn de geschiedschrijvers blij met jou hoor Marian.  :)
Lees dit artikel maar eens : Digitale camera's bedreiging voor geschiedschrijving

Fijn dat het printen weer goed gaat  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Hallo,

ik maak er een memories disk van.
Heb je ze altijd.
Kan je ook op t.v. bekijken via dvd.

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette