Een Trust webcam met trubbles

Gestart door Pluk, 18 augustus 2002, 20:11:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pluk

Hoi allemaal, :-X

wie kan mij helpen ik zit met het volgende probleem. Ik heb een webcam van trust een Familyc@m 500 Flash,  En nu heb ik daar wat foto's meegemaakt wat nooit problemen oplevert maar nu wel ik krijg ze nl niet meer op de pc, hiervoor gebruikt ik het bijgeleverde  ulead photo Express.
Wie kan mij helpen,  steeds als ik zeg foto's ophalen dan begint hij en geeft hij aan  "camera ok" dan klik ik en er gebeurd niets :-X het enigste wat er gebeurd is dat het programma stopt en hij geen camera kan vinden.

bjo

ik had er pas ook een gekocht en de foto,s waren alleen bij mooi weer perfeckt maar met iets duister weer waren ze waarde loos dus ik heb het ding terug gebracht naar de winkel!

maar probeer eens een van de andere programma,s op het schijfje de staan er een paar op de eerste werkte bij mij prima
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Joke ik heb je vraag verplaatst van het forumonderdeel "internet" naar "randapparatuur" omdat het een vraag betreft over randapparatuur.

Heb je de driver van je camera al eens opnieuw geinstalleerd?

Je kunt Paint Shop Pro ook ervoor gebruiken (ik heb een engelse PSP  :-X )
* File - import - twain - select source
* selecteer dan je webcam
* Daarna kom je bij je foto's in de camera door : File - import - twain - acquire
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Welke webcam van Trust heb je? Er zijn er die op batterijtjes werken.
Misschien heel stomme opmerking van me hoor, maar heb je batterijen in de jouwe en zijn die nog wel in orde?

Als dat het niet is dan is er w.s iets niet goed met de driver, Joke.
Dit soort webcams maken meestal gebruik van een twain-driver die op cd-bijgeleverd is. Installeer die eens opnieuw.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Joke, geef eens antwoord op m'n vraag hierboven.
Zonder meer informatie kunnen we namelijk niets voor je uitzoeken  :-X

- Welke webcam heb je precies?
- Is het er een die op batterijen werkt enzo ja zijn die nog goed?
- Heb je de driver al eens opnieuw geinstalleerd?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Toppie Joke, fijn dat het opgelost is.  8)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!