Muis doet vreemd

Gestart door wendie, 08 april 2003, 21:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wendie

Ik heb een  ::) Logitech toetsenbord en een draadloze muis, nu merk ik dat de linkermuisknop steeds wil gaan weigeren, ligt niet aan de batterijen, maar zuiver als je iets aanklikt maar vooral als ik iets moet slepen, dan laat hij dat los of gaat trillen.
Is dit een kwestie van schoonmaken, en kan dit in dat gedeelte,  :-X of zijn deze muizen ook los te koop, kan er eventueel een muis van een ander merk bij dit toetsenbord,
Wendie

bjo

aan de onderkant van de muis kun je het plaatje los halen waar een kogel inzit haal die er even uit en maak de stangetjes voorzichtig schoon met een watten staafje  , alles weer inelkaar zetten en klaar is kees
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Denk niet dat het een vuile muisbal is Bertus. Dan gaat ie haperen bij het besturen van de muispijl.
Als het alleen de linkermuisknop is die kuren heeft, kan het ook slijtage zijn. Hoe oud is die muis?
Je kunt nog proberen of het installeren van de nieuwst verkrijgbare muisdriver het probleem oplost, maar ik ben bang dat ie op is. Die logitec draadloze muizen waren altijd ook los te krijgen. Vraag dat even na bij je lokale computerwinkel.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

wendie

Klopt, vuil is niet de oorzaak, ik dacht meer dat er bij dat linker gedeelte, misschien contactjes zaten die vuil zijn geworden, maar als het inderdaad slijtage is, en ik ga een  andere kopen, werkt die dan met dit toetsenbord, want dan ben ik ook al uit de brand geholpen.
Kan ik eventueel bij dat linker gedeelte komen als hij open is, of gaat het niet.
Hoe sluit ik een nieuwe aan, of werkt hij automatisch op het zelfde merk bord, of mag het ook een ander merk muis zijn.
Dit T-bord en muis zijn ongeveer 3 jaar oud, Wendie

Han

Tja je kan 'm openmaken en dan kijken of er vuil bij de vontacten zit maar daar kan je moeilijk bij. 3 jaar intensief gebruik van een muis, kan wel es op slijtage duiden dus verwacht er niet teveel van. Maar proberen kan altijde.

Rest van je vragen moet je even afvuren in je lokale computerwinkel, want ik weet niet wat voor muizen ze daar hebben liggen. Mooiste zou zijn als je eenzelfde muis kon aanschaffen want die reageert dan op dezelfde zender. Een andere muis moet je ook weer een andere zender.
Als het toch een andere muis wordt overweeg dan een optische muis. Da's er een zonder muisballetje. Ideaal want die hoef je niet meer schoon te maken!!  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

wendie

Han, ik heb net een muis laten halen, een cordless nu zit er aan dat kastje 1 snoer, dat van achteren naar mijn compu van 1 naar 2 aansluitingen gaan.  ::)

  :-X Deze heeft een nieuw kastje, en er zit 1 aanluiting aan, in welk gaatje moet die nu, volgens de zaak, is deze voor mij goed,  :-X   moet ik hem ook dan installeren, ik wil voordat ik zekerheid heb, niet alles open maken, Wendie.

wendie

Han, operatie muis is geslaagd, hij doet alles deze nieuwe, moest er 1 kabeltje uit halen, en de andere laten zitten, dat is van het toetsenbord. zo, weer €. 39. armer, maar ik kan weer werken,  :o Wendie....

bjo

prima dan doen we deze op slot
[move]there is no power like xp power[/move]