e -shopping

Gestart door quantum, 20 juni 2004, 17:04:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

quantum

wil een nieuwe camera CANON powerschot A80 kopen en de beste prijs is bij nomatica of www.progress.nl voor 309€ maar blijkbaar belgie niet vermeld

Nomatica is waarschijnlijk met engels of franse manual (nomatica is fr bedrijf)
Progress levert waarschijnlijk niet naar belgie, nergens in te vullen maar wel NL handl.

Graag wou ik weten moest er iemand deze adressen onbetrouwbaar vinden het me laten weten

of suggesties van andere goeikope en degelijk online schop is ook oke
dankje


heb al veel online gekocht en tot vandaag geen slechte ervaring .

Edit Han : Ik heb van je nomatica link even een txt-linkje gemaakt dan ie ie aanklikbaar.
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Han

Als je het bij die franse firma goedkoper kan krijgen dan kun je dat gewoon doen. De NL-handleiding kan je bij canon van het internet afplukken.

Ik ken geen van beide firma's die jij noemt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik kreeg een PM van martijn :

CiteerIn dit topic http://www.pcnavigator.nl/yabbse/index.php?board=8;action=display;threadid=81662;start=0;boardseen=1

geef je een link naar de site van canon voor een gebruiksaanwijzing, dat zijn echter "reclamefolders" schiet je dus niet zoveel mee op  ;D

Canon doet erg moeilijk en vraagt een flinke som geld voor een nederlandse gebruiskaanwijzing.

Tja kan gebeuren. Ik heb het er maar bijgezet in dit topic.
Canon..... ik wist het ..... het blijft een k*tfabrikant  :nope
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

Gelukkig maken ze goeie camera's

zei een jarenlange tevreden canonklant/gebruiker  ;D
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Citeer
prima camera's,  telefonische is service ok, de rest van de service iets minder  ;D gelukkig gaan ze niet zo vaak kapot ofzo

Ik zou toch het risico niet lopen. Wat is dat nou voor tent dat je voor een handleiding geld moet gaan betalen? Je hebt al voor grof geld die camera gekocht toch?

Nooit kapot zeg je .... Dat zag je nu met mijn sony camera. Die hebben ook een reputatie van  "die gaan nooit stuk". Stuk was ie idd niet maar wel onverklaarbaar stof in het lensmeganisme.
Door de garantie en de goede service had ik 'm binnen 6 dagen weer schoon thuis.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Alles kan stuk hoor. Ik heb zelf in de electronica business gezeten, en zelfs de duurste merken vertonen soms mankementen. Alleen onderscheiden die merken zich (meestal) wel in service. Hangt er ook vanaf hoe je het apparaat aanleverd. Direct naar de importeur is meestal veel sneller dan via de leverancier. Met betrekking tot die gebruiksaanwijzing, vaak zitten erbij apparaten die specifiek voor de Europese markt zijn gemaakt meertalige gebruiksaanwijzingen. Dat was ook zo bij de Sony camera van Han en ook bij de (merkloze) DVD speler die wij vorige week hebben gekocht. Misschien is het verstandig Quantum, om even te bellen om te vragen of er een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing bij zit? En kun je de camera terugsturen voor het geval ze verkeerde informatie geven?

Hier kun je het telefoonnummer van Canon vinden om te informeren hoeveel een gebruiksaanwijzing kost.
Groetjes van Bugs

quantum

gisteravond gemailt naar Nomatica , vanmorgen om 7u30 bericht
dat ze me zullen laten weten er een nl handleiding  bij zit
Wat betreft bij canon weet ik van op verschillende forums ze er 25€ voor vragen

de NL handl.van powershot A80 is nog nergens op internet in pdf te vinden , behalve een onleesbare die ingescand is waarbij de achterkant doorschijnt van volgend blz ::)

wacht nu op nieuwe mail nomatica

duurt het te lang dan zal het  http://www.camerahuis.be  worden
339€ + 10€ indien nl handleiding  ( is een nederlandse vestiging)

hier in belgie zogezegde superstunt in carrefour(GB) voor maar 399 ::)
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Bugs

Groetjes van Bugs

Martijn

Goed, of het nu normaal is wat canon doet of niet, of dat canon's (of sony's  ;D) k*t camera's zijn dat is ieder z'n persoonlijke mening.

Maar goed geef ik mezelf een waarschuwing omdat ik vind dat ik weer ontopic moet gaan  ;D

Ik heb even voor je gezocht en kwam deze tegen:
http://www.handleiding-online.nl/manuals/fotografie/digitale%20fotocamera/Canon/

Ik heb hem voor je gedownload en hij lijkt me prima om mee te werken, de volgende pagina schijnt een klein beetje door, maar dat lijkt aan het papier te liggen (dun papier, ook bij de handleiding van mijn A75), je download een *.hlo file na downloaden hernoemen in *.pdf en klaar is klara.

Mischien niet de perfecte / ideale oplossing, maar beter dit dan een handleiding waar je de ballen van snapt  ;)

Een waarschuwing de server is soms zo traag als dikke stront, als ie niet start, gewoon ff later proberen.


Zo ziet het eruit, ingezoomd 100 % in acrobat reader


Edit Zandman: Aangezien de topic starter een tijd niet op dit topic heeft gereageerd zet ik het topic op opgelost
De topicstarter kan zelf zijn topic openen door op de te klikken


Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest