msn verwijderen

Gestart door Nirak, 02 februari 2009, 23:16:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nirak

Hallo Han,

Ten eerste, hoe gaat het met je enkel? Schaatsen zal er wel niet hebben ingezeten (als je daar al van houdt).

Tsja, daar is ze weer. Probeer msn live mess. te verwijdern. Ben naar sysoc.inf. > msmsgs tec. gegaan, hide eruit gehaald > start > windowsonderdelen maaaaaaaaaaaaaaar vervolgens tegen een specifieke fotcode aangelopen nl. 0x2 op regel 2088999592 Op het net wel wat te vinden maar gaat allemaal over ouitlook-express en niet over msm live mess. Enig idee??

Verder bij opstarten van de comp, lichtlauw scherm waarop : volume is niet schoon, wat wordt daarmee bedoeld?

Welterusten
en
tot horens
groeten
Karin

Han

M'n enkel is nog steeds niet helemaal okee. Vooral het gevoel daar niet. Morgenochtend moet ik naar de neuroloog ermee.

Wat je vragen betreft vraag je eigenlijk twee aparte dingen die eigenlijk in aparte topics horen.  ;)

1) Msn messenger verwijderen.
Je refereert met de handelingen die je uitgevoerd hebt naar het topic "Windows Messenger verwijderen van je harddisk in WinXP ". De messenger die daar bedoeld wordt is de messenger die automatisch geinstalleerd wordt als je windows installeert en dus niet de msn-software die je naderhand zelf op het systeem geinstalleerd hebt. Als het de al voorgeinstalleerde versie van messenger betreft bij jou en het lukt niet probeer dan de tweede manier eens die ik hieronder nog even in een quote heb gezet.

Citaat van: Han op 16 mei 2003, 10:43:18
Je kan windows messenger ook verwijderen via start/uitvoeren en daar
"RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove" in te tikken... een oplossing die misschien moeilijker lijkt dan het is, maar wel zeer efficiënt is. Kwestie van kopieeren en plakken in uitvoeren, en de rest wijst zichzelf.

2) bij opstarten van de comp, lichtlauw scherm waarop : volume is niet schoon, wat wordt daarmee bedoeld?
Daarvoor is een apart topic geopend. Zie: Bij opstarten PC melding: "Volume is niet schoon"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nirak

Had de neuroloog goed nieuws?

Msn is eraf!  ;D


S.M.A.R.T. was helemaal oké.
Foutcontroles uitgevoerd op alle partities, alhoewel het om partitie D. gaat.
Morgen doe ik deze :
2) De harddisk testen op fysieke foutenmet een programmaatje van de fabrikant
Voor dit proces heb ik destijds een special geschreven die je kunt gevruiken.
* Special : Harddisk-test met Powermax of SeaTool voor DOS/Windows

Je hoort weer.
Groeten
Karin

Han

Citaat van: Nirak op 03 februari 2009, 18:18:05
Had de neuroloog goed nieuws?
Nee, ze weet nog niks ik moet voor een MRI en er wordt bloedonderzoek gedaan.

Fijn dat het gelukt is met MSN.
Wat betreft je tweede vraag, graag antwoorden in het andere topic om de info bij elkaar te houden.
Zie: Bij opstarten PC melding: "Volume is niet schoon"

Ik sluit dit topic af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!