Fout bij starten AdobePhotoDeluxe

Gestart door marian, 28 augustus 2002, 23:21:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marian

Weet niet of ik hier goed sta maar probeer het toch
Bij m`n digicamera zit een cd met AdobePhotoDeluxe dus ik die geinstalleerd tenminste dat dacht ik maar zosra ik Adobe wil openen komt de melding"Het bestand SHELL32.DLL is gekoppeld aan een ontbrekende uitvoer SHLWAPI.DLLSHRegGetUSValeuA  :-X tja en wat doe/moet ik hier nu mee zag wel een emailadres techdocs@adobe.com maar met mijn kennis van engels durf ik echt geen email naar hun te sturen ;) dus wat gaan wij hier aan doen :-*
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Installeer het programma nog maar een keer eroverheen op dezelfde plek Marian. Is vast iets misgegaan met installeren ervan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Ok maar morgenochtend ga nu naar mandje :D
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

marian

Nou Han heb het opnieuw geinstalleerd maar de zelfde melding blijft komen,dus maar een email gestuurd naar adobe.nl en hopelijk komt er een antwoord :-\
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Misschien staat er iets over op de site van Adobe.
Heb je daar al gekeken?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Ben er wezen kijken Han maar kom niets tegen wat ik zou kunnen doen wacht nog een paar dagen want de email zou worden doorgestuurd naar een .comadres en anders haal ik het er helemaal maar af en probeer het dan weer opnieuw te installeren
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

marian

Hier word ik dus echt helemaal eng van ::) heb DirectX8.1 geinstalleerd Adobe er helemaal af gehaald via software enhet opnieuw opnieuw erop gedaan maar blijf de melding krijgen dat het SHELL32.DLL dat is gekoppeld aan een ontbrekende uitvoer SHLWAPI.DLL ontbreekt :(
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Ik ga es even kijken wat dat dll bestand "SHLWAPI.DLL " doet.
Kijk jij intussen eens of je dat bestand terug kunt vinden op je harddisk, Marian.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Het is SHLWAPI.DLL met 1 L en die DLL staat in C.\Windows|Systeem en in C.\Program Files|PhotoDeluxe HE3.1 zegt zoekn :-\
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Ik heb wat gevonden op internet Marian. Dat omschrijft precies het probleem wat jij hebt én de oplossing !!

Vraag:
Als ik Adobe Photo de Luxe Home edition 3.0 aanklik, dan krijg ik de volgende meldingen: "Het bestand SHELL32.ddl is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer SHLWAPI.DLL: SHRegGetUSValueA": Ik klik op OK. Dan krijg ik de melding C:\ProgramFiles \PhotoDeLuxe 3.0.\PD3.exe "Een apparaat dat op het systeem is aangesloten werkt niet". Alle apparaten, die aangesloten zijn op mijn computer, printer en scanner functioneren. Ik heb een keer de software van Photo de Luxe op mijn computer gewist en weer opnieuw van de Cdrom (die met de scanner bijgeleverd was) op de harde schijf geplaatst. Ik krijg steeds weer dezelfde melding. Wat doe ik fout? Hoe herstel ik weer dit programma?

Antwoord :
Het gaat hier om een Adobe produkt. Ik ben dus eerst 's gaan kijken in de support afdeling van de Adobe site en vond het volgende:
De oplossing zou moeten zijn het hernoemen van 2 bestanden in Program Files\PhotoDeluxe HE 3.
Shlwapi.dll hernoemen naar Shlwapi.oud
Urlmon.dll hernoemen naar Urlmon.oud

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

marian

HUUUUUUUUU moet ik daar nu naar toe en geef die 2DLL`s een andere naam Naar C.\Windows\ systeem en in prog files begrijp ik je goed of alleen in Progam Files
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Dat maakt niet uit bjo. Door het hernoemen van de extentie van deze bestanden kan windows ze niet meer vinden en dat lijkt de oplossing voor dit probleem volgens die site.  :)

Marian, klik in de verkenner 1x op die twee bestanden en verander dan in de bestandsnaam het gedeelte achter de punt (.dll) in .oud.
Start daarna je computer even opnieuw op en start dan je programma op.
Dan zou het opgelost moeten zijn volgens die site.

De twee bestanden staan in de map waarin je het programma geinstalleerd hebt. Dus niet in windows\system.
Lees even goed wat er staat bij dat antwoord van die site Marian!
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Ga ik nu doen en duimen voor me he tot zo ::)
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

 8) 8) Ik weet niet hoe ik je moet bedanken Han zoveel moeite doen voor mij maar het is gelukt yeahhhhhhhhh
Nu even een andere vraag hoe vind jij deze informatie is dat omdat je gewoon meer kennis heb. Ik ben echt bij Adobe.nl geweest en ook bij .com maar ikke vind nx
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Toppieeeeeeeeeeeeeee  :)

Ik heb deze zoekopdracht ingetikt bij zoekmachine google.
In de zoekresultaten stond op de eerst pagina helemaal onderaan al vrij duidelijk omschreven een linkje die hetzelfde probleem omschreef als het jouwe.
Er werd verwezen naar deze site.
Dat was lastig want de link verwijst naar de site en niet naar het probleem en de oplossing. Rest je dan dus niks anders dan die site afzoeken naar de info die je hebben wilt.

Dat bleek op die site hier te staan :
- Klik op "Vraag en antwoord"
- Scroll naarr beneden en klik op de blauwe letters "software"
- Scrol weer omlaag totdat je met rode letters "diverse software" ziet staan
- Klik daar dan op de link "Adobe Photo de Luxe wordt niet geopend"

En voila, daar heb ik m'n info vandaan  ;)

Ik heb aardig wat kennis Marian, maar google weet nog veeeeeeel meer  ;D
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Dus voor ik eerst "alle" forum leden en admin`s lastig val ga ik naar google ik denk daar eigenlijk nooit aan ga allen indien mogelijk naar de website van de apparatuur nogmaals bedankt hoor Heb jouw stappen even over gedaan Han en ik kan je zeggen dat ik daar zelf nooit opgekomen zou zijn
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Graag gedaan hoor marian.  ;)

Nog een tipje : Als je via de zoekmachine van google niets kan vinden dan zie je bovenin bij google nog een tabblad "discussiegroepen" staan.
Als je daar verder zoekt dan zoekt google voor je in alle nieuwsgroepen. Daar kan je heel vaak ook oplossingen vandaan halen. Google is echt een top-zoekmachine. Als je daarmee niet vind wat je zoekt, dan vind je het vaak helemaal niet. Dat komt gelukkig niet zovaak voor  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!