partition magic

Gestart door Format Arie, 25 december 2002, 10:19:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Moet, wil je partities maken met partition magic de harde schijf schoon zijn, of kan dat ook met alle programma's er al op?

Doy

Kan met alle programma's er op. Met Patition Magic kan zonder verlies van DATA (als alles goed gaat) partitioneren.
Maak vooraf iig een backup van je belangrijke bestanden.
Zal een kijken, of er een handleiding te vinden is.

Format Arie

Dat zou helemaal jofel zijn. Heb de rom van mijn broer, maar geen handleiding.

Doy

Sorry Arie, kan geen handleiding vinden.
Moet je het met de wizard van PM zelf doen.

Zandman

Ik weet niet welke versie jij het arie maar heb een handleiding gevonden voor partition magic 7.0
Maar het principe met andere versie's ishetzelfde
Hier kan je hem vinden
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Format Arie

Heb 7.0, dus thanks Zandman. Doy bedankt voor de moeite.

Han

Hier staat nog een handleiding voor PM7.0 Arie. Misschien staan daar weer dingetjes bij die in de andere niet staan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Doy

Geweldig 8) Ook ik bedank mij. :)

Format Arie

Eigenwijs als ik ben dus geen back-up van belangrijke bestanden gemaakt.
Maar.... het is perfect (en simpel) gelukt.

Doy

Proficiat Arie... jouw KERST kan niet meer stuk ;D

Gert

Arie heeft wel lef om dat met kerst even te doen, het kan je kerst ook goed verzieken  ;D
Locatie: +21.3 NAP

Format Arie

Is dus nu ook gebeurd. :(

Zandman

Wat is er mis gegaan arie met die computer kwam het door partition magic of iets anders
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Gert

Locatie: +21.3 NAP

Format Arie

De partitie ging op zich goed. Daarna wilde ik W2000 over W98 heen. Dat is dus fout gegaan. Vastslaan bij setup etc. Toen heb ik weer geformateerd etc. Maar begon toch na opstarten telkens met vastgeslagen W 2000 setup beeld. heb toen nog gekeken of ik die partities ongedaan kon maken, en of dat iets uitmaakte. Maar toen had ik er plaats 4 of zo. Toen zei iemand begin opnieuw naar F disk, (gewoon doen, want er kan toch niks kapot) Gedaan en boel geformateerd, en nu kan hij iets niet detecteren om W 98 opnieuw te installeren. Dit is het maar heel in het kort (enkele stappen) Vervolg: mijn broer komt zaterdag langs. 8)

Han

Dan sluiten we dit topic maar af Arie.
Je vraag was immers of je met Partition Magic partities kon veranderen met de data erop, en die vraag is allang beantwoord  ;)

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!