MultiMedia Player instellen.

Gestart door Harry, 22 oktober 2002, 14:28:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry

Hallo iedereen,
ik heb onlangs de quicktime player moeten downloaden en die heeft zich natuurlijk
als eerste geplaatst op mijn computer. Nu wil ik toch graag de Real Player weer doen gebruiken. Laat het mijn niet meer weten hoe ik dat moet instellen  :-X
Wie kan mijn helpen  :-X

Harry ,    >:(    
Harry,  At your service

bjo

hoi harry

je opent de media player gaat naar extra/opties/bestandstypen/alles selecteren/toepassen.

dan moet het goed zijn harry ......... groetjes bertus :)  
[move]there is no power like xp power[/move]

Harry

Ik wil graag de Real Player weer als hoofd player gebruiken Bertus, maar wel bedankt voor je reactie.

 >:(
Harry,  At your service

bjo

ach ja nu zie ik het sorry harry !
[move]there is no power like xp power[/move]

Zandman

Dat kan je instellen als je naar de verkenner gaat dan naar mapopties (te vinden onder het kopje extra) Daar kan je onder bestandstypes het programma wijzigen waarmee je iets opent.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Harry bij de instellingen van de realplayer kan je ook instellen welke bestandstypes er met die player geopend moeten worden.

Dat doe je zo :
- Klik in realplayer op menukeuze "beeld" en dan "voorkeuren"
- Ga naar het tabblad "upgrade"
Helemaal onderin op dat tabblad kan je je voorkeur instellen bij de optie "mediatypen".
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Harry

Vrienden,

Bedankt voor de adviezen. Het werkt weer als vanouds. Blij toe, kan ik teminste ons koor weer horen, zie   hier.

Waar een klein land groot in kan zijn.   8)

                     Harry   >:(
Harry,  At your service

bjo

mooi dat het is opgelost harry dan doe ik dit topic als opgelost neer zetten  :)
[move]there is no power like xp power[/move]