Destiny -Winamp player probleem.

Gestart door Format Arie, 18 oktober 2002, 11:09:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

ik zit met het volgende.
Ik wil dat al mijn muziek die ik op computer heb staan afspeeld op winamp. Hij start echter iedere keer op de Destiny player. Ik kan hem wel op Winamp terug krijgen,
(options, preferences, en vinkje bij associate with audio cd's)
maar moet dit iedere keer doen als computer opnieuw opstart, of de Destiny player tussendoor heb aangehad.
Het gaat zelfs zover, dat, nadat ik de Destiny player via uninstall heb verwijderd, hij nog verdomd om op winamp af te spelen. er wordt dan gezegt, kan Destiny niet vinden, handmatig zoeken? Alle mp3's en dergelijke hebben ook het Destiny mp3 icoontje. Ik wil graag radio luisteren via Destiny, maar mijn eigen audio ofspelen op Winamp.
Kan iemand me advies geven

Han

Dat komt omdat je bij het installeren van de destiny-player aangegeven hebt dat bestanden met een bepaalde extentie af moeten spelen met de destinyspeler.
Ik heb bij het installeren van de destinyplayer alle vinkjes weggehaald bij het koppelen van bestanden. Dan blijft alles zoals het al was.

In je windows staan die extenties nu dus nog aan de Destinyplayer gekoppeld omdat je dat zo gedaan hebt. In Winamp kan je bij de eigenschappen weer instellen dat winamp die bestanden moet openen.

Dat doe je hier.


Klik daar op "select all" en als je wilt dat je audio-cd's ook met winamp afspelen dan moet je ook even een vonkje zetten bij "associate with audio cd's"

Door een vinkje te zetten bij "register types on winamp start" voorkom je dat andere programma's je mediabestanden af gaan spelen omdat dan elke keer bij het starten van winamp de mediabestanden die je geselecteerd hebt weer aan Winamp gekoppeld wordt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Zo als in je voorbeeld , had ik hem al zo staan Han.
ik moest alleen iedere keer na opstarten of na Destiny aan gehad te hebben, hem telkens opnieuw bij winamp op associate with... zetten. Ik heb nu (hopelijk goed) het volgende gedaan. Destiny verwijderd, daarna via start, zoeken, Destiny ingetoetst. Die vond nog div. Destiny bestanden. Deze verwijderd. Destiny opnieuw geinstalleerd, (met alle vinkjes uit naar koppeling bestanden) en winamp weer ingesteld zoals in je voorbeeld. Tot op heden doet hij het prima, (ook na een keer opstarten Destiny mediaplayer) en kan ik bij mijn muziekbestanden geen enkel bestandje meer vinden met Destiny icoontje, wat prima is.
Dus denk dat het hier ook weer op O.K. kan.

Han

Fijn dat het weer okee is Arie  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!