Nos Teletekst in firefox

Gestart door john, 17 september 2013, 15:12:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

john

Mozilla Firefox is mijn standaard browser. Het viel me op dat ik al een paar dagen bij het openen van Teletekst,  pag. 100 leeg bleef, was enkel nog in tekstversie te lezen. De andere browsers Opera, Google Chrome en IE9 totaal geen probleem. Gaan zoeken in Mozilla en kwam ik de optie tegen "her initialiseren". Had zoiets van, wie niet waagt, wie niet wint. Dus op geklikt en warempel daarna geen probleem meer. Maar wat heeft Mozilla gedaan, op mijn buroblad een snelkoppeling gezet "Oude Firefox gegevens".
Mijn vraag, moet ik die snelkoppeling en de map waarnaar die verwijst bewaren of kan ik alles gewoon dumpen?

Han

Ik zou de map even tijdelijk een andere naam geven. Bij een hernoemde map kan firefox de data niet terugvinden in die map dus werkt firefox dan zonder die gegevens.
Dan even kijken de komende dagen of alles bij gebruik van Firefox naar behoren blijft verlopen. Is dat zo dan de map weggooien of evt nog even op een usb stickje bewaren.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Han, doe ik, nog even tijdelijk op een USB stick zetten en daarna in de prullenbak als Firefox geen rariteiten meer vertoond; bedankt.