verwijderen dubbele foto's

Gestart door eric, 22 december 2004, 21:41:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eric

Ik weet niet of ik op de juiste plaats voor mijn vraag ben???

Doordat ik een nieuwe computer heb aangeschaft, en mijn bestanden van mijn oude overgezet heeft op mijn nieuwe heb ik veel dezelfde foto's. Bestaat er een programma om die op te zoeken en te verwijderen, Ik gebruik nu windows xp en vroeger windows 98 se. Bijvoorbeeld Mijn documenten zijn her en der op verschillende plaatsen, ook de foto's. BV  camping_1.jpg (72 kb) - camping_1.jpg (1001 kb) - camping_1.jpg (14745600 bytes). Ik had dit vroeger gedaan om de foto's op mijn website te zetten. Nu zou ik de grote foto's houden en plaatsen onder bv (foto-groot) en dan 3 x verkleinen en plaatsen op (foto-klein)
Hoe kan ik dit best oplossen???
Graag uw mening en oplossingen.
thanx
Nu staan ze onder Documents ans Settings, eric en ook gewoon onder "Mijn documenten, zelf op bureaublad, en onder mijn tweede harddisk.
'K8N' ASUSTeK Computer INC., GeForce FX 5700LE, Windows XP, Home, SP2, AMD Athlon(tm) 64 Processor 3

Han

Ben bang dat je dat gewoon met de hand uit zal moeten gaan zoeken, Eric.
Temeer omdat ze vaak ook nog eens dezelfde bestandsnamen hebben.

Je kunt alle foto's van 'm partitie opzoeken via de zoekfunctie. Door 'n klik bovenin kan je ze dan op alfabetische volgorde zetten.
Zo kan je foto's van bepaalde grootte + bestandsnaameruit vissen.



Edit Han : Het is inmiddels 27 febr 2005. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!