Website beeldvullend maken (+ tables?)

Gestart door Jan R, 30 maart 2003, 00:48:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan R

Hallo,

Aangezien ik nieuw ben heb ik eerst maar eens alle topics doorgenomen, maar ben m'n vraag nog niet tegengekomen, dus bij deze:

Ik heb m'n eigen site (www.sca-netherlands.tk). In het begin maakte ik sites voor mezelf om te leren. Hierbij nam ik dan de brondcodes van andere sites over en die paste ik aan, totdat ik de hele code zo veranderd had dat het mij uitkwam. Nu heb ik een "officiele" site (de rest heb ik gedelete.....zoals ik al las...codes pikken is "not done") die volledig bestaat uit freeware die ik op het internet vond (zie 'credits' op mijn site).
(Bij het antwoorden let dus op: ik ben nog steeds een leek..heheh)

Nu mijn vraag (of eigenlijk vragen):

Mijn site maak ik gewoon online. Mijn beeldscherm is 1024x768 pixels. Laats zag ik bij mijn vader (die een betere computer heeft)  dat mijn site er niet uit zag op zijn pute! Hoe krijg ik voor elkaar dat mijn site gewoon het beeld vult, wat voor beeldscherm ook gebruikt wordt?

En dan nog een vraagje:

Ik maak gebruik van een template. Is het dan toch mogelijk dat de omtrek van mijn site (links waar het menu ook staat en bovenin een rand) gewoon zichtbaar blijft wanneer je op een link klikt en dus alleen het gedeelte waar de tekst staat naar de volgende pagina laadt? Nu laadt constant heel m'n site als je op een link drukt, terwijl de achtergrond toch gewoon hetzelfde blijft zeg maar. Of moet ik dan met tables gaan werken? Zo ja, is er dan een plek waar je makkelijk leert hoe tables werken?

Alvast bedankt voor je antwoord  ;)

Han

Eerst maar je eerste vraag. Je schrijft dat je je site "gewoon online" maakt.
- Wat bedoel je daarmee?
- Welke software gebruik je voor het maken van je site?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jan R

Hallo Han (alweer!),