Overige categorieŽn > Alle overige software

Avast AV; melding overbodige bestanden

<< < (2/2)

abbs:

--- Citaat van: john op 06 januari 2018, 12:33:26 ---Helemaal duidelijk. Bij mijn andere notebook, die draait op Win 8.1, een dergelijke melding nooit gehad. Daarom was ik ff verbaasd. Trouwens wel raar, want ik heb op dit notebook, nieuw uit de doos zo gezegd, nooit een andere versie gedraaid. WIN 10 was reeds geÔnstalleerd. Zoals je aangeeft, het wordt automatisch verwijderd, dan wel doe ik het nu zelf handmatig. Bij toekomstige meldingen hierover weet ik in ieder geval wat er aan de hand is.

--- Einde van citaat ---
Windows 10 werkt anders als de vorige Windows, de oude Windows werden vervangen door een gehele nieuwe bv,
Windows:
95
98
98Se
ME
XP
Vista
7
8
8.1
Sommige werden verbetert door een service pack.
Met Windows 10 gaan ze het anders doen, je behoud Windows 10 met de normale maandelijkse updates en krijgt 2x per jaar er een Versie update bij.
Windows 10 begon met:
De versie die al uitgebracht zijn:
1507 (de RTM)
1511 (de update uit november datzelfde jaar)
1607 (Anniversary Update van vorige zomer)
1703 (Creators Update).
1709 (Fall Creators Update)

De versie updates geven (grote) veranderingen aan je besturings- systeem en je moet ze wel installeren
want na een bepaalde tijd worden de vorige versies niet meer ondersteund (je krijgt er geen updates meer voor).
Lees maar door https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4015562/windows-10-version-1507-will-no-longer-receive-security-updates

Dit is een beetje de achtergrond en met Windows 10 zijn de mappen $ WINDOWS. ~ BT en $ WINDOWS. ~ WS ontstaan die zijn gekoppeld aan het Windows 10-upgradeproces.
Dit omdat je dan nog 30 dagen de tijd heb om weer terug te gaan naar de vorige versie. Maar als na een week alles goed blijft draaien zal je "Schijfopruiming" kunnen uitvoeren
vooral als je een kleine schijf heb.

john:
Na je laatste uitleg wordt alles nog meer duidelijker. Dank dat je ook deze moeite hebt genomen dat in details toe te lichten.

abbs:

--- Citaat van: john op 06 januari 2018, 21:13:15 ---Na je laatste uitleg wordt alles nog meer duidelijker. Dank dat je ook deze moeite hebt genomen dat in details toe te lichten.

--- Einde van citaat ---
Bedankt en graag gedaan  :goed

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie