Winzip installeren

Gestart door Lies, 03 maart 2008, 17:32:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lies

Ik heb een probleem met winzip installeren. M'n winzip was weer verlopen, dus gede-installeerd en een nieuwe versie gedownload. Hij blijft alleen zeggen dat dat m'n gratis periode afgelopen is en dat ik het moet gaan kopen.

Heb al eerder gehad dat m'n free trial verlopen was en nooit problemen gehad. Heb bij verschillende sites geprobeerd winzip te downloaden, elke keer hetzelfde probleem.

Help? :(
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Vaag probleem. Misschien hebben ze de policy veranderd? Om dat goed te krijgen moet je in het register en op de harddisk gaan zoeken naar alles wat met winzip te maken heeft en dat verwijderen. Met name het bewerken van het register is niet echt iets waar de meeste conputergebruikers aan toe zijn. Er kan ook behoorlijk wat misgaan als je het verkeerde verwijderd.

Ik heb wel een oplossing maar niet om winzip zelf weer te gaan gebruiken.
Download op www.winrar.nl het programma "winrar 3.6.1" (Nederlandstalig of Engelstalig). Met winrar kun je veel meer bestandsformaten in en uitpakken dan met winzip en ook winrar mag je gratis gebruiken. Officieel moet je een licentie aanschaffen als je het programma structureel gebruikt, maar dat doet niemand (net als bij winzip).

Hoe je in- en uitpakt met winrar is op deze site te lezen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

Het maakt mij niet uit welk programma ik installeer, als ik de zipjes maar uit kan pakken  ;D Dat kan dus ook met winrar?
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

En het werkt al, hartstikke bedankt voor de supersnelle hulp!  :goed :)
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Graag gedaan, Lies.

Ik sluit het topic hiermee af :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!