IE fout: Er komt geen browser window

Gestart door Jaltor_nl, 25 februari 2004, 22:11:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jaltor_nl

Een vriend van me heeft een probleempje, als hij op de IE snelkoppeling drukt, dan laat IE ipv een browser scherm (startpagina), de internet opties zien.
Ik weet zo niet waar dat aan ligt, de startpagina is goed ingesteld, en met de verbinding is niets mis. Is dit een vaker voorkomend probleem?

Martijn

Ik ken het probleem niet, mischien wel een oplossing.

Een mogelijkheid is dat de snelkoppeling heel simpel naar het verkeerde doel wijst.

Om dat te controleren klik je met de rechtermuisknop op de snelkoppeling, dan naar eigenschappen en dan het tabblad snelkoppeling, de snelkoppeling moet verwijzen naar:
"C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE"

Een andere oplossing is een standaardoplossing voor het geval IE kuren heeft, ga naar start-configuratiescherm-software.

Daar aangekomen klik je op Internet Explorer verwijderen, vervolgens komt een keuze scherm te voorschijn waar je naast verwijderen ook een optie repareren hebt. Dat lost vaak de problemen op.

Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Jaltor_nl

ok, bedankt, je hoort spoedig of het gelukt is of niet.   ???

Jaltor_nl

omg, ik had hem zo'n mailtje gestuurd met de info van Marrteun, maar dat kan hij ook niet openen :/.
Dus ik zal hem 'ns bellen  >:(

Han

Op deze link staat hetzelfde probleem beschreven.

Dit probleem is op te lossen door het downloaden en uitvoeren van het programma "MCRepair.exe" bij microsoft.
Het repareert fouten in internet explorer. Ik heb dit programma al in Win98 en in WinXP gebruikt en in beide gevallen was het probleem daarna van de baan.


Edit Bugs: Het is inmiddels 28 maart 2004.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!