Verwijdermap in outlook werkt niet (Windows mail)

Gestart door feao †, 25 juni 2007, 11:50:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

feao †

Hoi allemaal,

ik zit met het probleem dat in de verwijdermap van outlook een paar berichten staan die ik niet weg krijg..ik krijg dan een venster te zien met er is een fout opgetreden en wat ik ook probeer ik krijg ze er niet uit...wie weet raad voor me....
ik heb NAV360 mocht deze informatie nodig zijn en Adaware op de pc staan....
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Han

* Gaat het om Microsoft Outlook of Outlook Express (Windows mail)?
* Wat zijn het voor berichten. Spamberichten of echte email. Met of zonder attachment.
* Wat is de exacte foutmelding die je krijgt.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

feao †

Han het gaat om Windows mail en nu staan er zowel spam zonder attachment, die ik zonder te openen verwijderd heb als een aantal gewone mails met attachments in die ik er niet uit krijg...Ik krijg te zien: er is een onbekende fout opgetreden....
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Han

Ik heb je topic titel even aangepast, dan is het meteen duidelijk om welk mailprogramma het gaat.  ;)

In je map "Windows mail" zit een submap die "Deleted Items" heet.
Als je daaruit alles weggooit dan is je map met Verwijderde Items in "Windows Mail" ook leeg.
Wel eerst "Windows Mail" afsluiten voordat je dat probeert te doen.



Hetzelfde kun je doen met de map "Junk E-mail"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

feao †

Han daar staat 1 ding in genaamd winmail.fol bedoel je deze met verwijderen voor ik het verkeerd doe......in de junkmail staan er een heleboel nl en 1 genaamd winmail.fol
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

feao †

Han, ik heb de map junk E mail geleegd en in de windows mail zelf ze per stuk aangeklikt waarna ik de melding kreeg van fout opgetreden, de mail afgesloten en opnieuw opgestart, zo is het me uiteindelijk gelukt om ze er uit te krijgen, per stuk  :)
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Han

Fijn dat het gelukt is.  :goed

Kan ik het topic afsluiten?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

feao †

van mij wel Han....fijne avond en thxssssss :D
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!