De ondersteuning voor uw Windows 10 versie gaat stoppen

Gestart door john, 12 maart 2021, 21:19:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Ik kan je geen advies geven over het flashen van een Bios, John. Ik ken de procedure niet en er kleven teveel risico's aan in mijn ogen.
Je zal dat bij een Asus kenner neer moeten leggen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Ik zag de bui al een beetje hangen, in positieve zin dan wel te verstaan, dat het updaten en meer van BIOS buiten het bestek van forum ondersteuning valt.
Ik ben er nog steeds niet uit ondanks een nieuwe chat met ASUS. Links en meer die ze me sturen, hebben tot dusver niet bijgedragen dit alles op te lossen. Zal niks anders opzitten als het te laten doen. Han, hoe dan ook, bedankt voor alle tijd en moeite die je erin hebt gestoken mij proberen te helpen.

john

Ik zie dat het topic nog niet op slot is gegaan, geeft me dus mooi de gelegenheid te melden dat het uiteindelijk allemaal is gelukt. BIOS heeft laatste versie en zo waar kreeg ik vandaag de update voor Windows 10 aangeboden. Was er de halve avond zoet mee, tijdrovend gedoe, maar goed, tot dusver kan ik zeggen dat het is voltooid en zo te zien draait alles zoals voorheen al blijft het afwachten natuurlijk, je weet maar nooit met Microsoft.

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!