Kan YouTube niet gebruiken

Gestart door Nirak, 17 september 2008, 16:15:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nirak

Ha Daar,

Weer wat nieuws. Als ik naar YouTube ga om (uiteraard) een filmpje te zien krijg ik het volgende bericht :

Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player.

Heb natuurlijk de nieuwste flash player en ik weet niet eens hoe ik javaScript moe aanzetten... laat staan uitzetten!

Ik hoor wel weer
Doeg
Karin

Han

Ahh datzelfde irritante probleem heb ik een poosje geleden ook gehad. Ik moest even zoeken op het forum maar zoals het hieronder staat heb ik het toen opgelost:

CiteerLaat ik nou exaxt hetzelfde probleem hebben gehad én een oplossing hebben gevonden die bij mij werkte.
Misschien werkt het bij jou ook. Ik heb een in plaats van de web-versie flashplayer de standalone-versie geinstalleerd. Beide zijn van dezelfde macromedia/adobe dus maak je geen zorgen. Sinds adobe de tent overgenomen heeft werkt die web-installatie soms niet. Tenminste...., da's mijn ervaring ermee.

Download de flashplayer hiervandaan en installeer die: http://www.softwarepatch.com/internet/flash.html
Let op dat je tijdens de installatie niet de yahoo-toolbar mee-installeert. Die staat er soms bij. Om niet te installeren moet je het vinkje er even voor weghalen. Het kan er inmiddels iets anders uitzien dan op het plaatje hieronden maar zoiets zal het wel ongeveer zijn.



Daarna werkte het bij mij weer en zag ik de flash-player melding dat ik moet updaten niet meer.   
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nirak

Problem solverd!!! Dank je wel... nog 1 vraagje.. wat is nu precies een proxyserver ??? Als ik dit op google intik krijg ik zo'n onbegrijpelijk antwoord... vraag mij iets over wijn en ik geef je het antwoord, maar dit???
Enfin, ik gaat maar weer eens in de mand.  :P
By
Karin

Han

Fijn dat je youtube weer werkt  :)

Over je vraag wat een proxyserver is heb ik even een nieuw topic gemaakt: wat is een proxyserver.

Los is de info later beter terug te vinden met de zoekfunctie dan verstopt in een topic over youtube, snap je  ;)

Ik sluit dit topic hiermee af :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!