NL Handleiding NetworkStumbler?

Gestart door Umiak, 29 mei 2007, 17:58:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Umiak

Hallo,

Heeft iemand een nederlandse handleiding voor het programma NetworkStumbler.

De Hulp bij het programma is niet echt duidelijk.

Alvast bedankt,

mvgroeten


Han

Nou kan ik natuurlijk in google gaan zoeken naar die handleiding, maar aangezien je bij zo goed als al je vragen ineens niet meer antwoord en dan na een poosje dan gewoon weer een nieuwe vraag stelt, heb ik daar niet zo'n zin meer in. Enthousiastme om een probleem op te lossen moet van twee kanten komen.
Lukt het niet om tot een oplossing te komen dan is dat jammer maar geen reden om je topic zomaar open te laten en er niet meer op terug te komen. In het echte leven stel je ook niet een vraag aan iemand en draai je je vervolgens om zonder het antwoord af te wachten. Zo gaan wij hier in ieder gevan niet met elkaar om.

Mijn vraag dus aan jou terug: Wat heb je zelf al geprobeerd om aan die handleiding te komen?

Bij software die je aanschaft zit doorgaans een handleiding. Hetzij in een boekje of in een pdf-bestand. Zat dat er bij jou niet bij, neem dan even contact op met het bedrijf of site waar je de software vandaan hebt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Umiak

Ja, dat heb ik dus ook al gedaan op Google zoeken.

Maar niets te vinden in het NL. En de hulp bij het programma is onvolledig.

En het is gratis software downloaden.

Umiak

Nou ja hoor. Sluit maar af, hoor.

Heb voor de rest geen notificaties gekregen dat er nog geantwoord werd.

Maar, laat maar zitten. Ik zoek wel verder.

Han

Ook gratis te downloaden software heeft een maker. Kom je er niet uit dan ga je daar op de site kijken of er een faq (Frequently asked questions) is en zo nee dan ge je gewoon zelf vragen stellen aan de maker.

Ik sluit het topic hiermee af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!