draadloos nintendo stick werkt niet

Gestart door habasoft, 28 december 2005, 18:55:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

habasoft

Hallo,   Ik heb een nieuwe pc, (sorry hij is al weer bij siemens ter reparatie) waar ik een draadloze verbinding had ingesteld voor het gebruik van z'n nitendo stick voor de DS. Hier had ik geen problemen mee. Maar nu doe ik hetzelfde bij mijn "oude" computer, maar die geeft de opstart-cd aan dat internetdelen niet voltooid kan worden. Wil ik dit handmatig instellen geeft deze aan:"Er is een fout opgetreden tijdens het inschakelen van internet-verbinding delen. Kan deze functie niet voltooien."   Tevens heb ik nog enkele meldingen gekregen tijdens het afstruiien voor internet delen. Dit zijn o.a. : "De windows firewall-instellingen kunnen niet worden weergegeven omdat de bijheborende service niet wordt uitgevoerd   Wilt u de service windows firewall (WF) / internet-verbinding delen (ICS) starten" , klik ik op Ja dan krijg ik de mededeling: " Windows kan deze service niet starten: windows firewall (WF) / internet-verbinding delen (ics)."
Ik heb een windows XP he.  IE 6.0      ( ook nog even: internet verbinding heb ik wel gewoon)
Indien er nog vragen zijn, zie ik het nog wel
vr gr Hans
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Als de verbinding eerder wel gewerkt heeft en geinstalleerd was, klik dan op de verbinding met je rechtermuisknop en kies daar de optie "Herstellen".

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Op deze "oude"pc heeft deze wifi stick nog niet gewerkt.       De installatie cd zegt dat er geen gedeelde internet gemaakt kan worden.
Op zijn nitendo DS kan men ook automatisch een ip adres laten toekennen, en op mijn oude pc geeft pakt deze wel een ip adres op nl, 172.016.000.001. (nitendo 172.16.0.2) .      Maar zoals gezegt kan ik gewoon dus niet de internetverbinding delen. en aanmelden geeft de vorige foutmeldingen aan.
vr gr Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Waarschijnlijk wil de installatie van die stick internet delen aanzetten op de bestaande netwerkkaart die al voor wat anders gebruikt wordt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Ja,ja,  Eigenlijk lijkt het antwoord duidelijk geformuleer, maar hoe je het kunt ontdekken,weet ik niet.   Denkend aan alle oplossingen die ik via pcnavigator al heb gekregen ga ik uit van 200%, .     Mijn goede nieuws is dat mijn nieuwe computer na repartie weer binnen is, en alles weer werkt. (ook de nitendo stick)  Ik wil je hierbij hartelijk bedanken voor alle antwoorden die ik heb kunnen ontvangen in het afgelopen jaar en wens jou en het team  een veilig en gezond 2006 toe.

vr gr Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Dank je wel Hans.  :goed

Ik sluit het topic hiermee af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!