Geheugenlatje te zwaar ?

Gestart door Stofke, 15 januari 2003, 12:00:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Heb hier juist van een moederbord 2 geheugenlatjes pc100 sdram van 32mb gehaald, in totaal dus 64 mb. Heb nu een latje van pc133 128mb ingestoken. Als ik nu naar de eigenschappen van de pc ga kijken staat daar nog altijd 64mb. Zou het kunnen dat het moederbord geen 128mb aankan?
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

ik neem aan dat je slot een al bezet was stofke en die moet je eruit halen en daar de nieuwe indoen en die er al inzat in de tweede slot en dan moet je weer kijken of het er dan bijstaat
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Tja dan moet je toch weten wat de specificaties van je moederbord zijn. Met die info kan je kijken welk geheugen er op dat moederbord geplaatst kan worden en in welke combinaties.

Heb je nog een boekje wat bij dat moederbord hoort?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

nee niet echt, is mijn pc niet hé. Ik probeer morgen eens op ander slots te steken.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Zolang je niet weet wat erin kan en in welke combinaties is uitproberen het enige wat je kan doen.  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Latje teruggedaan, was maar één van 64 ipv 128, stond nochtans label op van 128  ::)

Eind goed al goed !

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

oke dan doen we deze ook op ok  :)
[move]there is no power like xp power[/move]